Graduation of yet another American cousin, Lexxie Mapes with her grandmother, Marilyn Mapes.
Today's problem dealt with the 5 digit pin number from the IRS needed for e-filing and no matter what I tried I couldn't get past that. Finally, at 18:00, I was able to do a live chat with a support
person from that company who said I didn't need the 5 digit number because I used their system last year and all I need was to very something called the AGI(Adjusted Gross Income) for last year and that would be enough to continue. I did that and 5 minutes later our tax forms were electronically sent off. The only thing left is to fill out the form that tell the U.S. how much money we have in a Polish bank. This I totally disagree with, why they should know such a thing. It's like having to register where you live everytime you move in Poland. Both are absurd ideas.
You're right John, it was our third time to Wroc艂aw.
Nadal my艣l膮c o Panoramie, dzisiaj nast膮pi艂 powr贸t do rzeczywisto艣ci i faktu, 偶e wci膮偶 nie z艂o偶y艂em ameryka艅skich formularzy podatkowych USA w ci膮gu dw贸ch dni. Korzystanie z oprogramowania H & R Block sprawia, 偶e mo偶na to zrobi膰 do艣膰 艂atwo, chyba 偶e napotkasz problem w takiej czy innej formie i 偶e zawsze mo偶e si臋 to zdarzy膰.
Dzisiejszy problem to uporanie si臋 z 5 cyfrowym numerem PIN z IRS potrzebnym do formularza on-line i bez wzgl臋du na to, jakie pr贸by podj膮艂em, nie mog艂em przez to przej艣膰. Wreszcie, o godzinie 18:00, uda艂o mi si臋 zrobi膰 czat z osob膮 z firmy udzielaj膮cej pomocy , kt贸ra powiedzia艂a, 偶e nie musz臋 mie膰 5-cyfrowego numeru, poniewa偶 u偶y艂em ich systemu w ubieg艂ym roku, a wszystko, co potrzebowa艂em to co艣, co nazywa si臋 AGI (skorygowany doch贸d brutto) za ostatni rok i to wystarcza, aby kontynuowa膰 wype艂nianie formularza. Zrobi艂em to, a 5 minut p贸藕niej nasze formularze podatkowe zosta艂y elektronicznie wys艂ane. Jedyne co pozostaje, to wype艂ni膰 formularz, kt贸ry poinformuje USA, ile pieni臋dzy mamy w polskim banku. Ca艂kowicie nie zgadzam si臋 z tym, dlaczego oni powinni wiedzie膰 takie rzeczy. To tak, jakby si臋 rejestrowa膰, gdzie mieszkasz za ka偶dym razem , kiedy przenosisz si臋 w Polsce. Oba s膮 absurdalnymi pomys艂ami.
