Thursday, July 06, 2023

Shopping

Finally, I picked up our repaired television from the repair shop with the help of our neighbour, Pawel. His wife was kind enough to take Joan into her flat while we were gone. It has been almost a year since her last seizure, but I am still very uncomfortable leaving her alone in our flat just in case something does happen and there is no one to help her. I'm sure it is just my problem.

Shopping for food was done earlier and for the next week, I spent 225 PLN($55). It was high because I bought salmon for dinner.

No news on Reuters about Ukraine. I guess the war is over. Who won?

Z  pomocą naszego sasiada Pawła  w końcu odebrałem z warsztatu nasz naprawiony telewizor. Jego żona była na tyle miła, że zabrała Joan do swojego mieszkania na czas naszej nieobecności. Minął prawie rok od jej ostatniego ataku, ale nadal czuję się bardzo niekomfortowo, zostawiając ją samą w naszym mieszkaniu na wypadek, gdyby coś się stało i nie było nikogo, kto mógłby jej pomóc. Jestem pewien, że to tylko mój problem.

Zakupy spożywcze zrobiłem wcześniej i na następny tydzień wydałem 225 zł (55$). To było dużo, bo kupiłem łososia na obiad.

Brak wiadomości z agencji Reuters o Ukrainie. Chyba wojna się skończyła. Kto wygrał?

No comments:

Post a Comment