Tuesday, March 21, 2023

1 day

 With only 1 day left in Spain, I have to admit I am glad to be going home. I am so grateful Joan had no health problems while we were here. It was my greatest concern before deciding to make the trip here.

Tonight we will have dinner with our friends, Carmen and Jay at the Portuguese restaurant, I have a bag full of unused food to give to them and our electric juicer. 

We watched an interesting documentary called, "How to change your mind". It was about psychedelic drugs. All of them were outlawed in the 70s but now there is a realization that they may be useful in some medical cases.

Pozostał mi tylko jeden dzień w Hiszpanii i muszę przyznać, że cieszę się, że wracam do domu. Jestem bardzo wdzięczny, że Joan nie miała problemów zdrowotnych podczas naszego pobytu tutaj. To było moje największe zmartwienie, zanim zdecydowałem się na podróż tutaj.

Dziś wieczorem zjemy kolację z naszymi przyjaciółmi, Carmen i Jayem w portugalskiej restauracji, mam torbę pełną niewykorzystanego jedzenia, które chcę im dać i naszą elektryczną sokowirówkę. 

Obejrzeliśmy interesujący dokument pod tytułem, "Jak zmienić swój umysł". Był on o psychodelicznych narkotykach. Wszystkie z nich zostały zdelegalizowane w latach 70-tych, ale teraz jest świadomość, że mogą być przydatne w niektórych przypadkach medycznych.

No comments:

Post a Comment