Monday, March 13, 2023

Beach.

While Joan observed siesta time today, I took that walk on the beach. The water is warmer but still a little cool for some to swim. However, there were a few people out there. I just took off my sandals and let the water run over my feet as I walked. If I had enough time I could walk all the way to the next town along the beach but I wanted to be back at the flat when Joan woke up. It was relaxing and almost kept my mind off the usual things that clutter it up each hour I'm awake.

How do you stop thinking about the one you love and who is not in good health? I haven't figured that one out yet. I don't think I can.

It was another nice day and I see Joan's exposure to the sun yesterday has left its mark as a slightly red face. Maybe we will have a little tan by the time we go home.

Podczas gdy Joanna obserwowała dziś czas sjesty, ja wybrałem się na ten spacer po plaży. Woda jest cieplejsza, ale nadal trochę chłodna dla niektórych do pływania. Jednak było tam kilka osób. Właśnie zdjąłem moje sandały i pozwoliłem wodzie przepływać przez moje stopy, gdy szedłem. Gdybym miał wystarczająco dużo czasu, mógłbym przejść całą drogę do następnego miasta wzdłuż plaży, ale chciałem być z powrotem w mieszkaniu, kiedy Joanna się obudziła. To było relaksujące i prawie trzymało mój umysł z dala od zwykłych rzeczy, które zagracają go w każdej godzinie, w której jestem obudzony.

Jak przestać myśleć o tym, kogo kochasz i kto nie jest w dobrym zdrowiu? Tego jeszcze nie rozgryzłem. Myślę, że nie potrafię.

To był kolejny ładny dzień i widzę, że wczorajsza ekspozycja Joanny na słońce pozostawiła swój ślad w postaci lekko czerwonej twarzy. Może zdążymy się trochę opalić, zanim wrócimy do domu.

No comments:

Post a Comment