Sunday, March 10, 2024

He's Zoomed.

I had 2 conversations today, 1 in English and 1 in Spanish. The one in Spanish was with Carmelo in Spain. I managed to get him to switch our meetings on Skype to Zoom. Zoom, for me, is better. 

The reason I asked him to switch was that I could record our conversations and listen to them over again for the pronunciation of new words I learned. You can't do that on Skype.

I've been listening to a lot of Jean Luc Ponty in the evenings. It keeps me revitalized. Very creative musician.

Przeprowadziłem dziś 2 rozmowy, 1 po angielsku i 1 po hiszpańsku. Ta po hiszpańsku odbyła się z Carmelo w Hiszpanii. Udało mi się nakłonić go do zmiany naszych spotkań na Skype na Zoom. Zoom jest dla mnie lepszy. 

Powodem, dla którego poprosiłem go o zmianę, było to, że mogłem nagrywać nasze rozmowy i słuchać ich ponownie, aby poznać wymowę nowych słów, których się nauczyłem. Na Skypie nie ma takiej możliwości.

Wieczorami słucham dużo Jean Luc Ponty. To mnie ożywia. Bardzo kreatywny muzyk.

No comments:

Post a Comment