Monday, March 25, 2024

Nice surprise!

I check our bank account fairly often just to make sure everything is alright. I was pleasantly surprised to see Joan's tax refund added to our account. Now, I just have to wait for mine to appear. Combined, it should be enough for a Spring trip somewhere. Joan deserves one.

I don't know why it took me so long but now I have a set of wireless headphones and I like them very much. No more cables to deal with. So much freedom to walk around anywhere in the flat and the music is always with me.

In the latest news from Ukraine, it was another day of missile and drone attacks on Kyiv an Lviv cities. One of the missiles crossed into Polish airspace but turned back to Kyiv before it hit.

Dość często sprawdzam nasze konto bankowe, aby upewnić się, że wszystko jest w porządku. Byłem mile zaskoczony, gdy zobaczyłem, że zwrot podatku Joan został dodany do naszego konta. Teraz muszę tylko poczekać, aż pojawi się mój. Razem powinno wystarczyć na wiosenną wycieczkę. Joan na nią zasługuje.

Nie wiem, dlaczego zajęło mi to tyle czasu, ale teraz mam zestaw słuchawek bezprzewodowych i bardzo je lubię. Koniec z kablami. Mam tyle swobody, że mogę chodzić po całym mieszkaniu, a muzyka jest zawsze ze mną.

W najnowszych wiadomościach z Ukrainy był to kolejny dzień ataków rakietowych i dronów na Kijów i Lwów. Jedna z rakiet przekroczyła polską przestrzeń powietrzną, ale zawróciła do Kijowa przed uderzeniem.

No comments:

Post a Comment