Wednesday, November 15, 2023

Surprised again!

 A surprise for me today. Last night, I called Radek to let him know I would be at his house today for our meeting at 11:00. I have 2 numbers, I thought, to call him and I chose the second one. The person answered and I relayed my message to him but he sounded a little strange.

This morning, I on time to his house, knocked on the door but he didn't answer. I knocked again but still no answer. I checked my messages and there were 4 pictures of him with his girlfriend on a beach. I checked when they were sent and they were sent this morning. Evidently, that second phone number must have been to someone else. I wondered who it was and if they had waited for me.

Since Natalie was already at my house with Joan, I decided to visit the Zamek in Poznan. There are still many rooms I have not seen so I thought this would be a good time to revisit.

I only had my phone with me so I had to take the pictures with it. Next time, I will take Joan and my camera. 

When I got back home, I watched an old Clint Eastwood movie with Joan and studied for a while before I prepared the chicken alfredo for dinner.

Niespodzianka dla mnie dzisiaj. Wczoraj wieczorem zadzwoniłem do Radka, żeby dać mu znać, że będę dziś u niego w domu na naszym spotkaniu o 11:00. Pomyślałem, że mam dwa numery, żeby do niego zadzwonić i wybrałem drugi. Osoba odebrała i przekazałem jej moją wiadomość, ale brzmiała trochę dziwnie.

Dziś rano punktualnie poszedłem do jego domu, zapukałem do drzwi, ale nie odpowiedział. Zapukałem ponownie, ale wciąż bez odpowiedzi. Sprawdziłem swoje wiadomości i były tam 4 zdjęcia jego z dziewczyną na plaży. Sprawdziłam, kiedy zostały wysłane i okazało się, że dziś rano. Najwyraźniej ten drugi numer telefonu musiał należeć do kogoś innego. Zastanawiałem się, kto to był i czy na mnie czekał.

Ponieważ Natalie była już w moim domu z Joan, postanowiłem odwiedzić Zamek w Poznaniu. Wciąż jest tam wiele pomieszczeń, których nie widziałem, więc pomyślałem, że będzie to dobry czas na ponowną wizytę.

Miałem ze sobą tylko telefon, więc musiałem zrobić zdjęcia za jego pomocą. Następnym razem wezmę Joan i mój aparat. 

Po powrocie do domu obejrzałem z Joan stary film Clinta Eastwooda i przez chwilę studiowałem, zanim przygotowałem kurczaka alfredo na kolację.

No comments:

Post a Comment