Tuesday, December 12, 2023

New government

It was not a good night. I felt tired but I couldn't sleep most of the night. It felt like the flu had caught up with me. In the morning, I stayed in bed until 12:30. Upon getting up, I took my temperature but it was only 97.6 so it was good. At about 2 PM I started feeling normal again.

The city 

of Poznan plans to purchase new parking meters. Most of them will not allow you to pay in cash. The devices will be installed in the Old Town, Srofka, and near the University of Technology.

Poznań plans to purchase 200 new parking meters, of which only 40 will offer the cash payment option. The introduction of this change means that drivers parking in the zone must make payments by card, using mobile devices, or using the BLIK system.

Poland has a new government led by former Prime Minister Donald Tusk It will be interesting to see how it does.

To nie była dobra noc. Czułem się zmęczony, ale przez większość nocy nie mogłem zasnąć. Czułem się, jakby dopadła mnie grypa. Rano leżałem w łóżku do 12:30. Po wstaniu z łóżka zmierzyłem temperaturę, ale wynosiła tylko 97,6, (36,4C), więc było dobrze. Około 14:00 znów poczułem się normalnie.

Miasto Poznań planuje zakup nowych parkometrów. W większości z nich nie będzie można płacić gotówką. Urządzenia zostaną zainstalowane na Starym Mieście, Srofce i w pobliżu Politechniki.

Poznań planuje zakup 200 nowych parkomatów, z czego tylko 40 będzie oferowało opcję płatności gotówką. Wprowadzenie tej zmiany oznacza, że kierowcy parkujący w strefie muszą dokonywać płatności kartą, za pomocą urządzeń mobilnych lub systemu BLIK.

Polska ma nowy rząd kierowany przez byłego premiera Donalda Tuska. Ciekawie będzie zobaczyć, jak sobie poradzi.

No comments:

Post a Comment