Wednesday, February 02, 2022

Cinnamon.

Wednesday, time to make another menu for the week. With these new restrictions on me, it makes it a little more difficult and time-consuming. My goal is to keep the cost no higher than before.

A friend of mine told me about using cinnamon to lower my blood sugar. Researching it I found there are two types; Ceylon and Casia. In the normal grocery store, you will find the Casia form. It is not the recommended type. Tomorrow I will go to the health food store and buy it. Although, first I will see if the medication given works. Even if it does, I would still like to try using the cinnamon method later. I take 4 different pills now, I don't want more.

Środa, czas na układanie kolejnego menu na cały tydzień. Z moimi nowymi ograniczeniami , czyni to trochę trudniejszym i bardziej czasochłonnym. Moim celem jest utrzymanie kosztów na poziomie nie wyższym niż wcześniej. 

Mój przyjaciel powiedział mi o użyciu cynamonu, aby obniżyć poziom cukru we krwi. Szukając o nim informacji znalazłem, że są dwa rodzaje: Ceylon i Casia. W normalnym sklepie spożywczym, znajdziesz Casia. Nie jest to typ zalecany. Jutro pójdę do sklepu ze zdrową żywnością i kupię ten drugi typ. Chociaż najpierw zobaczę, czy zapisane lekarstwo podziała . Nawet jeśli tak, to i tak chciałbym później spróbować metody z cynamonem. Biorę teraz 4 różne tabletki, nie chcę więcej.

Miércoles, hora de hacer otro menú para la semana. Con estas nuevas restricciones sobre mí, hace que sea un poco más difícil y requiere mucho tiempo. Mi objetivo es que no cueste más que antes.

Una amiga me habló de usar la canela para bajar el azúcar en sangre. Investigando descubrí que hay dos tipos: Ceilán y Casia. En la tienda de comestibles normal, encontrará la forma Casia. No es el tipo recomendado. Mañana iré a la tienda de alimentos saludables y la compraré. Aunque primero veré si la medicación que me han dado funciona. Incluso si lo hace, me gustaría intentar usar el método de la canela más adelante. Ahora tomo 4 pastillas diferentes, no quiero más.

No comments:

Post a Comment