Tuesday, May 16, 2023

Rusalka

Natalie came today and while she was with Joan I went to Media Mart and bought an external DVD player. The cost was 129 PLN($31). My Dell laptop is a business model and doesn't contain a DVD player. However, all of the newer laptops don't have one either.

When that was done, I had 2 hours left before I had to return home so I thought I would take a nice walk at Rusalka Lake. The lake is very close to our flat. You just have to walk through the graffitied tunnel and it is on the other side of the short tunnel. After the walk, I have to admit I was a little tired. I need to do more of that but it's a little impossible when Natalie is not here. Taking pictures also gave me a chance to experiment with ISO experiment to change a scene to setting it lighter or daughter. The last time we walked there was 4 years ago but not much has changed.

Natalie przyjechała dzisiaj i kiedy była z Joan poszedłem do Media Mart i kupiłem zewnętrzny odtwarzacz DVD. Kosztował 129 złotych (31 dolarów). Mój laptop Dell jest modelem biznesowym i nie zawiera odtwarzacza DVD. Jednak wszystkie nowsze laptopy również go nie mają.

Kiedy to zrobiłem, zostały mi 2 godziny do powrotu do domu, więc pomyślałem, że pójdę na miły spacer nad jezioro Rusałka. Jezioro znajduje się bardzo blisko naszego mieszkania. Wystarczy przejść przez tunel z graffiti i znajduje się po drugiej stronie krótkiego tunelu. Po spacerze muszę przyznać, że byłem trochę zmęczony. Muszę robić tego więcej, ale to trochę niemożliwe, gdy nie ma tu Natalie. Robienie zdjęć dało mi również szansę na eksperymentowanie z ISO, aby zmienić scenę na jaśniejszą lub córkę. Ostatni raz byliśmy tam 4 lata temu, ale niewiele się zmieniło.

No comments:

Post a Comment