Saturday, March 07, 2020

Day 27

I heard this again last night and I know it's what Joan is trying to say to me. I'm trying the best I can. I can't stop tears rolling when I think of her trapped like she is. I want to run to the hospital, putting my arms around her and tell her I will find her again. We've been lost twice already, this third time can't be the end. It was written by Graham Nash.

I'm In Here,
With A Lonely Light, But Maybe You Can See Me
But I'm In Here, With My Mind On Fire
Do Your Best............. And Try To Find Me

Under Me, There's A Lovely Life That Screams For A Little Daylight
Oh, And Through My Eyes, I Can See For Sure
And My Soul Shines On. So Try To Find Me

'Cause I'm Trapped In The Web Of A Dark Night
Won't You Please Be My Bridge Into Daylight?
When I Know I Am Loved, I Am All Right. So Try To Find Me
Try 

Oh, Hear My Heart. It's The Same As Yours
But Beats With A Distant Thunder. Oh And I'm Still, I'm still In Here
With My Heart So Pure. I Can Say No More.
Won't You Un...........lock My Door
And Try To Find Me


Słyszałem to jeszcze raz zeszłej nocy i wiem, że Joan próbuje mi to powiedzieć. Próbuję najlepiej jak potrafię. Nie mogę przestać płynąć łzami, kiedy myślę o niej uwięzionej, tak jak ona. Chcę pobiec do szpitala, obejmując ją ramionami i powiedzieć, że znów ją znajdę. Zagubiliśmy się już dwa razy, ten trzeci raz nie może być końcem.

Jestem tu, z samotnym światłem, ale może mnie widzisz
Och, i jestem tu, z moim umysłem w ogniu
Daj z siebie wszystko i spróbuj mnie znaleźć

Pode mną jest cudowne życie, które krzyczy o odrobinę światła dziennego
Och, i na własne oczy widzę na pewno
To świeci moja dusza. Więc spróbuj mnie znaleźć

Bo jestem uwięziony w sieci ciemnej nocy
Czy nie będziesz moim mostem w świetle dziennym?
Kiedy wiem, że jestem kochany, wszystko w porządku. Więc spróbuj mnie znaleźć
Więc spróbuj mnie znaleźć

Och, usłysz moje serce. To to samo co twoje
Ale bije odległy grzmot. Och, wciąż tu jestem
With My Heart So Pure. Nie mogę nic więcej powiedzieć
Czy nie odblokujesz moich drzwi
I spróbuj mnie znaleźć

No comments:

Post a Comment