Friday, November 04, 2022

Busing.

Tomorrow will be a new experience, taking the bus to visit with my friend, Joanna. Thankfully, there is a bus stop about a 10-minute walk to it and from Joanna's back to it. Because of my age, the is no fare. 

Speaking to the car repair shop, they said it would be 600 PLN($125) to repair the problem but then they will check to see if it caused any other problems. I certainly hope there isn't.

The Hungarian Goulash I made today for dinner was good. Earlier, I made banana/blueberry muffins.

Jutro będzie nowe doświadczenie, jazda autobusem w odwiedziny do mojej przyjaciółki, Joanny. Na szczęście jest przystanek autobusowy około 10 minut spacerem do niej i od Joanny plecami do niej. Ze względu na mój wiek, nie ma taryfy. 

Rozmawiając z warsztatem samochodowym, powiedzieli, że naprawa problemu wyniesie 600 zł(125$), ale potem sprawdzą, czy nie spowodował on innych problemów. Z pewnością mam nadzieję, że nie ma.

Gulasz węgierski, który zrobiłem dzisiaj na obiad był dobry. Wcześniej zrobiłam muffinki bananowe/jagodowe.

No comments:

Post a Comment