Sunday, February 18, 2024

Day of Rest.

 YOUR COMMENTS CAN NOW BE POSTED. PROBLEM FIXED. 

To observe this day of rest, I only took out the garbage and reheated the leftovers from last night's dinner, I only added a little salad to go with it.

While Joan was occupied watching an old TV series, i spent some time studying Spanish and doing some of the exercises in the book.

Later, we did watch an interesting movie, Cry the Beloved Country. It was an old movie we had not seen before starring James Earl Jones and Richard Harris. It was a moving story about racism in South Africa.

KOMENTARZE MOGĄ BYĆ TERAZ PUBLIKOWANE. PROBLEM USUNIĘTY

Aby uczcić ten dzień odpoczynku, wyniosłem tylko śmieci i odgrzałem resztki z wczorajszej kolacji, dodałem tylko trochę sałatki.

Podczas gdy Joan była zajęta oglądaniem starego serialu, ja spędziłem trochę czasu ucząc się hiszpańskiego i wykonując niektóre ćwiczenia z książki.

Później obejrzeliśmy interesujący film "Płacz ukochany kraju". Był to stary film, którego wcześniej nie widzieliśmy z Jamesem Earlem Jonesem i Richardem Harrisem w rolach głównych. Była to poruszająca historia o rasizmie w RPA.

No comments:

Post a Comment