Sunday, February 11, 2024

Dreams

 Not being able to sleep through the night is a habit I've fallen into. Another sporadic one is having short dreams just before I wake. It happened again this morning.

In the dream, I was walking down a street passing by a restaurant. As I approached the big picture window, I glanced to the left to look and I saw my son Eric sitting at at table. He turned and saw me at the same time. As I turned to open the door, he got up to meet me. I was so happy to see him and just then I woke up. I tried to go back to sleep, to recapture that moment, but I couldn't do it. It made me a little sad for a while, but I recovered before Joan woke up.

After a breakfast of granola and yogurt, I packed up the two boxes of pictures to send back to the U.S. When it was all done, I discovered two more boxes under our bed that I had forgotten about. So, I had to open both boxes again, sort the new batches of found pictures, and repack the boxes. Now, it's just a matter of getting the postal and customs forms to fill out and ship the boxes. I will do that this week.

 Niezdolność do przespania całej nocy to nawyk, w który wpadłem.Innym rzadkim zjawiskiem są krótkie sny tuż przed przebudzeniem. Zdarzyło się to dziś rano

We śnie szedłem ulicą, mijając restaurację. Kiedy zbliżyłem się do dużego okna z obrazem, spojrzałem w lewo i zobaczyłem mojego syna Erica siedzącego przy stoliku. Odwrócił się i zobaczył mnie w tym samym momencie. Gdy odwróciłam się, by otworzyć drzwi, wstał, by się ze mną spotkać. Byłam taka szczęśliwa, że go widzę i właśnie wtedy się obudziłam. Próbowałam wrócić do snu, aby przypomnieć sobie ten moment, ale nie mogłam tego zrobić. Przez chwilę było mi trochę smutno, ale doszedłem do siebie, zanim Joan się obudziła.

Po śniadaniu składającym się z granoli i jogurtu, spakowałem dwa pudełka ze zdjęciami, by odesłać je do USA. Kiedy wszystko było gotowe, odkryłem pod naszym łóżkiem dwa kolejne pudełka, o których zapomniałem. Musiałem więc ponownie otworzyć oba pudełka, posortować nowe partie znalezionych zdjęć i ponownie zapakować pudełka. Teraz pozostaje tylko kwestia wypełnienia formularzy pocztowych i celnych oraz wysłania pudeł. Zrobię to w tym tygodniu.

No comments:

Post a Comment