Monday, August 29, 2022

Finaly back!

My vacation from the internet wasn't my desire. It took me 3 days to finally connect with a service representative to switch my address for a new setup. Today was the earliest he could come.

After packing up the contents of our old flat for the last two weeks, last Monday morning, the moving team arrived. It consisted of 1 Polish man and 2 Ukrainians. The Polish man could speak some English so I could communicate everything to him.

They started at 8:00 and moved the last box and furniture into our new flat at 14:00(2 PM) I thought they were good at what they did. It was the same company as last time, 123 Przeprowadzki.

For the remaining of the week, I unpacked 52 boxes, put the furniture in place while Joan watched movies, and serials or read her book. In between unpacking, I made three meals per day. My plan of moving on Monday, have 2 walls painted on Tuesday and have a cleaning service clean the whole old flat and wash the windows. On Saturday, the owner of the old flat came to inspect it and signed a release.

I was burned out by Thursday morning so I took a 3-hour break and went to see my friend, Radek, while Joan was at home with her caregiver.

Finally, at 6 PM, the last box was emptied and I made roasted chicken, potatoes, cottage cheese and green beans for dinner. For entertainment, we watched the movie, “How do you know?”, with Jack Nicholson. It was one of those “feel good” movies.

Friday we had hair appointments at 11 00 and 12:00 and then I had a GP doctor's appointment at 14:00( 2 PM). He wanted to see the results of the 4 tests I had done.

Now the flat is livable and all I have to do is hang some pictures and put up my new family tree on the wall in my computer room. I will need some help doing that because it is large but impressive.

I don't want to move again. I'm getting too old for that nonsense. If I ever admitted feeling older, this would be the time.

I like the fact that now we have windows on the north and south of our flat like in our Grecki flat. The balcony is larger so our table and chairs are now usable. It is much brighter throughout the flat and we like that also.

Once we are more settled, I am going to have Joan try on every piece of clothing she has. I am fairly sure half of it will not fit so we can dispose of it and make more room for those that do. I will do the same

Moje wakacje od internetu nie były moim życzeniem. Dopiero po 3 dniach udało mi się w końcu połączyć z przedstawicielem serwisu, który miał skonfigurowaćzmienićwy adres. Dziś najwcześniej mógł przyjechać.

Po pakowaniu zawartości naszego starego mieszkania przez ostatnie dwa tygodnie, w poniedziałek rano przybyła ekipa przeprowadzkowa. W jej skład wchodził 1 Polak i 2 Ukraińców. Polak znał trochę angielski, więc mogłem mu przekazać co i jak.

Zaczęli o 8:00 i przenieśli ostatnie pudło i meble do naszego nowego mieszkania o 14:00 (2 PM) Myślę, że są dobrzy w tym co robią. To była ta sama firma co ostatnio, 123 Przeprowadzki.

Przez resztę tygodnia rozpakowałem 52 pudła, ustawiłem meble na swoim miejscu, podczas gdy Joan oglądała filmy, seriale lub czytała swoją książkę. W przerwach między rozpakowywaniem robiłem trzy posiłki dziennie. Mój plan przeprowadzki obejmował:  w poniedziałek przeprowadzka,  pomalowanie 2 ścian we wtorek i zlecenie serwisowi sprzątającemu posprzątanie całego starego mieszkania wraz z umyciem okien. W sobotę właściciel starego mieszkania przyszedł na oględziny i podpisał odbiór mieszkania.

W czwartek rano byłem już padnięty, więc zrobiłem sobie 3-godzinną przerwę i pojechałem do mojego przyjaciela, Radka, podczas gdy Joanna była w domu z opiekunką.

W końcu o 18:00 ostatnie pudełko zostało opróżnione,  zrobiłem na obiad pieczonego kurczaka, ziemniaki, twarożek i zieloną fasolkę. Dla rozrywki obejrzeliśmy film, "Skąd wiesz?", z Jackiem Nicholsonem. To był jeden z tych "dobrych" filmów.

W piątek mieliśmy wizyty u fryzjera o 11 00 i 12 00, a potem miałem wizytę u lekarza rodzinnego o 14:00. Chciał zobaczyć wyniki 4 badań, które zrobiłem.

Teraz mieszkanie nadaje się do zamieszkania i jedyne co muszę zrobić to powiesić kilka zdjęć i umieścić moje nowe drzewo genealogiczne na ścianie w pokoju komputerowym. Będę potrzebował trochę pomocy, ponieważ jest ono duże, ale za to imponujące.

Nie chcę się znowu przeprowadzać. Robię się za stary na te bzdury. Gdybym kiedykolwiek przyznał, że czuję się starszy, to właśnie jest ten moment.

Podoba mi się to, że teraz mamy okna na północ i południe, jak w naszym mieszkaniu na Strzeszynie Greckim. Balkon jest większy, dzięki czemu możemy korzystać z naszego stołu i krzeseł. W całym mieszkaniu jest dużo jaśniej i to też nam się podoba.

Kiedy już się bardziej zadomowimy, zamierzam kazać Joan przymierzyć wszystkie ubrania, jakie ma. Jestem dość pewien że połowa z nich nie będzie pasować, więc możemy się ich pozbyć i zrobić więcej miejsca dla tych, które pasują. Zrobię to samo.

Mis vacaciones de Internet no eran mi deseo. Me tomó 3 días para finalmente conectar con un representante de servicio para cambiar mi dirección para una nueva configuración. Hoy era lo más pronto que podía venir.

Después de empaquetar el contenido de nuestro antiguo piso durante las dos últimas semanas, el lunes pasado por la mañana llegó el equipo de la mudanza. Estaba formado por un polaco y dos ucranianos. El polaco hablaba algo de inglés, así que pude comunicárselo todo.

Empezaron a las 8:00 y trasladaron la última caja y los muebles a nuestro nuevo piso a las 14:00 (2 PM). Era la misma empresa que la última vez, 123 Przeprowadzki.

Durante el resto de la semana, desempaqué 52 cajas, coloqué los muebles en su sitio mientras Joan veía películas, series o leía su libro. Entre el desembalaje, hice las tres comidas diarias. Mi plan de mudarme el lunes, hacer pintar dos paredes el martes y encargar a un servicio de limpieza que limpiara todo el piso viejo y lavara las ventanas. El sábado, el propietario del antiguo piso vino a inspeccionarlo y firmó un permiso.

El jueves por la mañana estaba agotada, así que me tomé un descanso de 3 horas y fui a ver a mi amigo Radek, mientras Joan estaba en casa con la cuidadora.

A las 6 de la tarde se vació la última caja y preparé pollo asado, patatas, requesón y judías verdes para cenar. Para entretenernos vimos la película "¿Cómo lo sabes?", con Jack Nicholson. Fue una de esas películas para sentirse bien.

El viernes teníamos cita con el peluquero a las 11:00 y a las 12:00 y luego tenía una cita con el médico de cabecera a las 14:00 ( 2 PM). Quería ver los resultados de las 4 pruebas que me habían hecho.

Ahora el piso es habitable y todo lo que tengo que hacer es colgar algunos cuadros y poner mi nuevo árbol genealógico en la pared de mi sala de ordenadores. Necesitaré ayuda para hacerlo porque es grande pero impresionante.

No quiero volver a mudarme. Me estoy haciendo demasiado viejo para esas tonterías. Si alguna vez admito que me siento mayor, este sería el momento.

Me gusta el hecho de que ahora tenemos ventanas al norte y al sur de nuestro piso, como en nuestro piso de Grecki. El balcón es más grande, así que ahora podemos utilizar la mesa y las sillas. Es mucho más luminoso en todo el piso y eso también nos gusta.

Cuando estemos más instalados, voy a hacer que Joan se pruebe toda la ropa que tiene. Estoy seguro de que la mitad no le cabrá, así que podemos deshacernos de ella y hacer más espacio para las que sí le caben. Yo haré lo mismo.

No comments:

Post a Comment