Friday, September 16, 2022

Meat loaf.

I made a really nice meat loaf for dinner with mashed potatoes and yellow beans. It was only the second time in a year I tried it. The last time It didn't turn out too well so I had to try again. Joan liked it. :-)

The rest of the day we watched a movie on Netflix, studied a little and I put the elecctric blanket on the bed. Summer is definitely over. The heat hasn't been turned on yet so I wanted the bed to be warm for Joan when she gets into it.

Zrobiłam naprawdę fajny klops na obiad z tłuczonymi ziemniakami i żółtą fasolą. To był dopiero drugi raz w ciągu roku, kiedy próbowałam. Ostatnim razem nie wyszło zbyt dobrze, więc musiałam spróbować jeszcze raz. Joannie smakowało :-)

Przez resztę dnia oglądaliśmy film na Netflixie, trochę się uczyliśmy i rozłożyłem na łóżku koc elekryczny. Lato zdecydowanie się skończyło. Upały jeszcze nie zostały włączone, więc chciałam, żeby łóżko było ciepłe dla Joan, kiedy już do niego wejdzie.

No comments:

Post a Comment