Friday, September 30, 2022

Soup

I made it and it was very tasty and Joan liked it immensely. I will add it to our winter soup collection. I followed the recipe for the Hungarian Mushroom Soup and only altered the amount of vegetable stock. It was so good that we finished it all in one sitting. However, the next time I make it I will use just regular paprika to see if we can tell the difference from when I used the Hungarian paprika.

Zrobiłam ją i była bardzo smaczna, a Joannie ogromnie smakowała. Dodam ją do naszej zimowej kolekcji zup. Podążałem za przepisem dla węgierskiej zupy grzybowej i tylko zmieniłem ilość warzywnego wywaru. To było tak dobre, że skończyliśmy to wszystko w jednym posiedzeniu. Jakkolwiek, następny raz robię mię używać właśnie miarową paprykę widzieć jeżeli my możemy mówić różnicę od gdy używać węgierską paprykę.

La hice y estaba muy sabrosa y a Joan le gustó mucho. La añadiré a nuestra colección de sopas de invierno. Seguí la receta de la sopa húngara de setas y sólo alteré la cantidad de caldo de verduras. Estaba tan buena que nos la acabamos de una sentada. Sin embargo, la próxima vez que la haga usaré sólo pimentón normal para ver si se nota la diferencia con respecto a cuando usé el pimentón húngaro.

No comments:

Post a Comment