Saturday, June 18, 2022

A strawberry day.

We started off the day with a banana, sunflower seeds. pistachio nuts, peanut butter, milk, dates, and strawberry. Then I prepared strawberry soup with pasta for our dinner later. I made it early so that it would be cold by evening. With the temperature at 94F(33C), I thought serving a cold soup would be good and it was.

In the afternoon, I took Joan down to the underground parking area where we did her exercises in cooler temperatures.

I'm doing another experiment with my blood sugar levels. I stopped taking and recommend meds and the powder of the Moringa tree. I will monitor the levels each day to see if I really have prediabetes. I don't think I do.

Zaczęliśmy dzień od banana, ziaren słonecznika, orzechów pistacjowych, masła orzechowego, mleka, daktyli i truskawek. Następnie przygotowałam zupę truskawkową z makaronem na późniejszy obiad. Zrobiłem ją wcześnie, żeby wystygła do wieczora. Przy temperaturze 94F (33C) pomyślałem, że podanie zimnej zupy będzie dobre i tak też się stało.

Po południu zabrałem Joan do podziemnego parkingu, gdzie w chłodniejszej temperaturze wykonywaliśmy ćwiczenia.

Przeprowadzam kolejny eksperyment z moim poziomem cukru we krwi. Przestałem brać i zalecać leki oraz proszek z drzewa Moringa. Codziennie będę monitorować poziom, aby sprawdzić, czy rzeczywiście mam prediabetes. Wydaje mi się, że nie.

Empezamos el día con un plátano, semillas de girasol, pistachos, mantequilla de cacahuete, leche, dátiles y fresas. Luego preparé una sopa de fresas con pasta para nuestra cena posterior. La hice temprano para que estuviera fría por la noche. Con una temperatura de 94F (33C), pensé que servir una sopa fría sería bueno y lo fue.

Por la tarde, llevé a Joan al aparcamiento subterráneo donde hicimos sus ejercicios con temperaturas más frescas.

Estoy haciendo otro experimento con mis niveles de azúcar en la sangre. Dejé de tomar y recomendar medicamentos y el polvo del árbol de Moringa. Controlaré los niveles cada día para ver si realmente tengo prediabetes. Creo que no la tengo.

No comments:

Post a Comment