Friday, December 17, 2021

2 surprises.

Food shopping day yesterday gave 2 surprises. I arrived right when Carrefour opened at 06:30. NOT to my surprise was the fact that their vegetable selection was limited. Maybe later in the morning there at more but it's too late for me. Everything thing else they had, except for the beef I required to make a pot roast.

I remembered I had passed a Lidle store close by so I went to find it again and see what their vegetable selection was like. To my surprise, their selection was four times greater and I bought my missing vegetables. However, their meat section did not have what I needed,

Fortunately, only a short distance away was the Bistry butcher shop and they had exactly what I needed so I bought it. Meat ay Bistry is certainly more expensive but I know it is always of good quality and fresh every day.

I'm happy now that I have stores very close that meet the requirements of my food selection each week. It was less convenient in our old location to get everything in one small relatively close location.

Wczorajszy dzień na zakupy spożywcze przyniósł 2 niespodzianki. Na miejsce dotarłam tuż po otwarciu Carrefour o 06:30. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że wybór warzyw był ograniczony. Może w późniejszch godzinach porannych jest ich więcej, ale dla mnie to za późno. Wszystko inne mieli, poza wołowiną którą potrzebowałem do zrobienia pieczeni. 

Pamiętałem, że przejechałem blisko sklepu Lidl sklep, więc pojechałem go ponownie odszukać i zobaczyć, jak wygląda ich dział z warzywami . Ku mojemu zaskoczeniu, ich wybór był czterokrotnie większy i kupiłem moje brakujące warzywa. Jednak w dziale mięsnym nie było tego, czego potrzebowałem, 

Na szczęście w niewielkiej odległości znajdował się sklep mięsny Bistry i mieli dokładnie to, czego potrzebowałem, więc kupiłem. Mięso w Bistry jest na pewno droższe, ale wiem, że jest zawsze dobrej jakości i codziennie świeże. 

Jestem teraz szczęśliwy, że mam bardzo blisko sklepy, które spełniają wymagania dotyczące mojego cotygodniowego zaopatrzenia w żywność. W naszej starej lokalizacji było mniej wygodnie, aby dostać wszystko w jednym małym stosunkowo bliskim otoczeniu. 

El día de la compra de alimentos de ayer dio dos sorpresas. Llegué justo cuando Carrefour abrió a las 06:30. No me sorprendió el hecho de que su selección de verduras fuera limitada. Tal vez más tarde en la mañana hay más, pero es demasiado tarde para mí. Todo lo demás lo tenían, excepto la carne que necesitaba para hacer un asado.

Recordé que había pasado por una tienda Lidle cerca, así que fui a buscarla de nuevo y ver cómo era su selección de verduras. Para mi sorpresa, su selección era cuatro veces mayor y compré las verduras que me faltaban. Sin embargo, la sección de carne no tenía lo que necesitaba,

Afortunadamente, a poca distancia estaba la carnicería Bistry y tenían exactamente lo que necesitaba, así que lo compré. La carne ay Bistry es ciertamente más cara, pero sé que siempre es de buena calidad y fresca cada día.

Estoy contenta de tener ahora tiendas muy cerca que cumplen los requisitos de mi selección de alimentos cada semana. En nuestra antigua ubicación era menos conveniente conseguir todo en un pequeño lugar relativamente cercano.

No comments:

Post a Comment