Friday, December 10, 2021

Problem

 Because of the noise Joan makes when she sleeps, sometimes I have to use earplugs, I had only 2 left so I went to the Apteka to buy more. They informed me they no longer can order them. I went to 4 other Aptekas but they said the same thing. I found a website from Germany that sells them but when I tried to bank transfer the money to them, it won't accept their account number. I wrote an email to their customer service and am now waiting for a reply.

Ze względu na hałas, jaki Joanna robi podczas snu, czasami muszę używać zatyczek do uszu, zostały mi tylko dwie sztuki, więc poszłam do Apteki, żeby kupić więcej. Poinformowali mnie, że nie mogą ich już zamówić. Poszłam do 4 innych aptek, ale powiedzieli to samo. Znalazłem stronę internetową z Niemiec, która je sprzedaje, ale kiedy próbowałem przelać pieniądze do nich, to nie zaakceptuje ich numeru konta. Napisałem maila do ich obsługi klienta i teraz czekam na odpowiedź.

Debido al ruido que hace Joan cuando duerme, a veces tengo que usar tapones para los oídos, sólo me quedaban 2 así que fui al Apteka a comprar más. Me informaron que ya no pueden pedirlos. Fui a otros 4 Aptekas pero me dijeron lo mismo. Encontré un sitio web de Alemania que los vende, pero cuando traté de transferirles el dinero, no aceptó su número de cuenta. Escribí un correo electrónico a su servicio de atención al cliente y ahora estoy esperando una respuesta.

No comments:

Post a Comment