Thursday, June 16, 2011

Amazed!

 Looking out the window back toward the door.
 Looking out of the door.
Much to my surprise, at 6:30 this morning the tile man was back on the job laying the main section of the tiles on the balcony floor.  This is quite a crew, they just keep working, are never late and don't quit until it's time. I am simply amazed!!

I've had 5 contacts from the Conversation exchange I told you about yesterday and tomorrow is my first conversation.  I'll let you know how it goes.

The day was once again sunny and beautiful but we didn't have time to go anywhere or do anything special.

Ku mojemu zdziwieniu, o 6:30 tego ranka człowiek płytkę z powrotem w pracy r. głównej części płytki na balkonie pierwszego piętra. Jest to dość załogi, po prostu pracować, nigdy nie jest późno i nie zrezygnować, dopóki czas. Jestem po prostu zachwycony!!

Miałem 5 kontaktów z wymiany Rozmowa mówiłem o wczoraj i jutro jest mój pierwszy rozmowę. Powiem wam, jak to działa.

Dzień był słoneczny i jeszcze raz piękny, ale nie mam czasu nigdzie iść ani nic specjalnego.

No comments:

Post a Comment