Sunday, June 19, 2011

Music and walking.





Last night we went to the Ethno Port musical festival by the Warta river.  It's an annual event where musicians from all over the world come to play so you get to hear some very different types of music.

Today, Joan read for several hours while I worked and genealogy things, studied, did my homework and then in the afternoon we went out for a walk.  The weather is nice, 21c and partly sunny so it was good walking weather.  Tomorrow I have my second conversation exchange with a young lady from Koniń and I'm looking forward to that.

I spent about an hour looking at the website of the artist I told you about yesterday.  I really like his work.

The cloud formations were nice today.

Wczoraj w nocy poszliśmy do portu Ethno festiwal muzyczny nad rzeką Wartą. To coroczne wydarzenie, w którym muzycy z całego świata przyjeżdżają do gry więc masz usłyszeć bardzo różne rodzaje muzyki.

Dzisiaj, Joan odczytać na kilka godzin, kiedy pracowałem i rzeczy genealogii, badano, nie moje zadanie domowe, a następnie po południu poszliśmy na spacer. Jest ładna pogoda, 21c i częściowo słoneczny tak było dobrej pogody chodzenia. Jutro mam kolejną wymianę rozmowa z panienką z Konina i czekam na to.

Spędziłem około godziny patrząc na stronie internetowej artysty mówiłem o wczoraj. Bardzo lubię swoją pracę.

Formacji chmur były ładne dziś.

No comments:

Post a Comment