Thursday, October 18, 2018

News

Today news of a new cousin, Brendon Thomas McAvoy, in Michigan. The little boy was 13 weeks early and only 2 1/2 lbs when he was born. He's in the intensive care unit in the hospital but a week after his birth he is breast feeding and putting on weight, all good signs. It's a difficult time for his parents, Mitch and Juliette. All we can do is pray he continues to recover and grow into a fine little boy.

Again I had problems with my main laptop and decided to reset it back to it's original form. I kept all my essential files on the D drive and waited the 2 or so hours while th system reloaded. The automatic updates took forever to load and one file, after 4 hours, was still only at 60%. I went into the system and stopped the automatic reload. I will find out tonight when I talk with Andrzej if the silent microphone problem has been fixed by reverting back to the original system. I hope so.

Another shopping day, spending 155PLN for the week. I'd say 150 is about the average now.11 years ago it was 100.

Dziś wiadomości o nowym kuzynie Brendonie Thomas McAvoy z Michigan. Mały chłopiec urodził się 13 tygodni wcześniej i ważył tylko 2 1/2 kg. Jest na oddziale intensywnej terapii w szpitalu, ale tydzień po urodzeniu jest karmiony piersią i przybiera na wadze, co jest dobrą oznaką. To trudny czas dla jego rodziców, Mitcha i Juliette. Wszystko, co możemy zrobić, to modlić się, aby nadal zdrowiał i wyrastał na fajnego chłopca.

Znów miałem problemy z moim głównym laptopem i postanowiłem zresetować go z powrotem do ustawień fabrycznych. Zachowałem wszystkie niezbędne pliki na dysku D i czekałem 2 godziny na ponowne załadowanie systemu. Automatyczne aktualizacje trwały wiecznie, aby się załadować, a aktualizacja jednego pliku po 4 godzinach nadal wynosiła tylko 60%. Wszedłem do systemu i zatrzymałem automatyczne załadowanie. Kiedy dziś wieczorem będę rozmawiać z Andrzejem dowiem się, czy problem braku dźwięku w mikrofonie został naprawiony w wyniku powrotu do systemu fabrycznego. Mam nadzieję.

Kolejny dzień na zakupy na cały tydzień, na które wydaliśmy 155PLN. Powiedziałbym, że 150 zł to teraz jest średnia. 11 lat temu było 100 zł.

No comments:

Post a Comment