Tuesday, April 19, 2011

In love again.

I'm almost 67 and I have a new love in my life.  She's a little younger, 1 1/2 years old to be exact but I've fallen head over heels for her.  It's our neighbors daughter, Zuzanna.  I saw her again today as I was leaving. She was standing in the hallway with her mother.  She was wearing a cute little cap with a coat on and this time when I took her little hand she smiled at me.  It was enough to captivate my heart.  I should have gotten my camera and took a picture of her and next time I will so you can see her.  She is absolutely stunning. Joan said she didn't mind :-)

The two month gas bill came in today.  Not always a good thing, especially for the winter months.  The gas bill was 886zl ($160 a month). We're still waiting for the electric bill to come in but we've turned off the gas for heating so the bill will dramatically drop until Ocotber.

Jestem prawie 67 i mam nową miłość w moim życiu. Ona jest trochę młodsza, 1 1 / 2 lat, które mają być dokładne, ale upadłem na łeb na szyję jej. To nasza córka sąsiadów, Zuzanna. Widziałem ją jeszcze dziś, jak wyjeżdżałem. Stała w korytarzu z matką. Miała na sobie śliczne małe czapki z płaszcz i tym razem, kiedy wziąłem jej rączka uśmiechnęła się do mnie. To wystarczyło, by zniewolić moje serce. Powinienem zdobyć mój aparat i zrobił zdjęcie jej i następnym razem, dzięki czemu można ją zobaczyć. Ona jest absolutnie wspaniałe. Joan powiedziała, że ​​nie myśli :-)

Dwa miesiące rachunek za gaz przyszedł dzisiaj. Nie zawsze dobra rzecz, zwłaszcza w miesiącach zimowych. rachunek za gaz był 886zl (160 dolarów miesięcznie). Wciąż czekamy na rachunek za energię elektryczną przyjść, ale mamy wyłączony gazu do ogrzewania, ustawy drastycznie spadek do Ocotber.

Inny miły dzień w Poznaniu ze słońca przez cały dzień i około 20c (67f), tak było ciepło.
Another nice day in Poznań with sunshine all day and about 20c(67f) so it was warm.

No comments:

Post a Comment