Monday, April 04, 2011

New books.


In less than two weeks I received my book order from Amazon. com.  It surprised me to get them already.  Three books which I never knew existed.........the Gospel of Mary, the Gospel of Thomas and the Gnostic Gospels. I learned about them last month and found it interesting enough to read more about them.  The only thing I've been reading for the last few years are Polish language books so I thought it was time I did some new reading.

I forgot to mention that last weekend was the Half-Marathon in Poznań in which over 4,000 runners took part.  The full Marathon takes place on Oct 16th.

W niecałe dwa tygodnie dostałam moje zamówienie książki z Amazon. com. Zaskoczyło mnie, aby je już. Trzy książki, które nigdy nie wiedziałem, istnieje ......... Ewangelii Maryja, Ewangelia Tomasza i gnostyckiej Ewangelii. Dowiedziałem się o nich w zeszłym miesiącu i stwierdziła, że ​​na tyle interesujące, aby przeczytać więcej o nich. Jedyną rzeczą, Czytałem w ciągu ostatnich kilku lat są książek w języku polski więc myślałem, że to raz zrobiłem kilka nowych czytania.


Zapomniałem wspomnieć, że ostatni weekend był Półmaraton w Poznaniu, w którym ponad 4000 biegaczy wzięło udział. Pełne Marathon odbędzie się 16 października.

No comments:

Post a Comment