Tuesday, January 11, 2011

Good news.



Thanks to cousin Noelle(Burzycki)Van Cleve for the pictures of her father, Thomas and her grandfather and grandmother, Conrad and Jeanette (Dombrowski-American spelling) Burzycki.  Jeanette was a daughter of Chester and Cecylia Dąbrowski.

Dzięki kuzyn Noelle (Burzycki) Van Cleve na zdjęcia ojca i Tomasz jej dziadek i babcia, Conrad i Jeanette (Dombrowski-American pisowni) Burzycki. Jeanette była córką Chester i Cecylia Dąbrowski

Good news for Poznań!!  According to research conducted by the Foundation for the Best Place - European Institute of Marketing Places, the highest recognition among the largest Polish cities in terms of promotional activities was won by the city of Poznań.

Attracting investors, new businesses, developing  local entrepreneurship and promotional objectives were the reasons. In the opinion of the heads of the best promotion activities related to the promotion of business and investment first place went to the city of Poznan. In second place was Wroclaw. Poznan is also a leader in business tourism, the city's image has international fairs and conferences.

The promotional campaign also put the existence of Poznan in the minds of Europeans, especially in connection with the organization of EURO 2012. Poznań was also at the top among the most visible promotional activities.

Dobra wiadomość dla Poznania! Według badań przeprowadzonych przez Fundację o jak najlepsze miejsce  Europejski Instytut Marketingu Miejsc na najwyższe uznanie wśród największych polskich miast w zakresie działań promocyjnych wygrała w Poznaniu.

Przyciąganie inwestorów, nowych przedsiębiorstw, rozwój lokalnej przedsiębiorczości i promocji cele były tego przyczyny. W opinii szefów najlepsze działania promocyjne związane z promocją przedsiębiorczości i inwestycji pierwsze miejsce udał się do Poznania. Na drugim miejscu znalazł Wrocławiu. Poznań jest również liderem w dziedzinie turystyki biznesowej, wizerunku miasta ma międzynarodowych targach i konferencjach.

Kampania promocyjna również umieścić istnienia Poznaniu w umysłach Europejczyków, zwłaszcza w związku z organizacją EURO 2012. Poznań był na czele rankingu najbardziej widocznych działań promocyjnych.

No comments:

Post a Comment