The day started out OK until I tried to renew my subscription to Kaspersky Internet Security and every time I downloaded the new version I got an error message. I emailed them and I'm doing what they told me to do now. As I write I'm downloading it again and I hope it finally works because this is getting tiring. Don't you just hate it when something goes wrong with these machines and you have to wait, search for answers, wait, keep searching and finally it gets corrected? There should be some kind of rebate based on the amount of aggravation one gets from using computers!!
Dzień rozpoczął się OK, dopóki nie próbował odnowić subskrypcję do Kaspersky Internet Security i za każdym razem pobrać nową wersję dostałem komunikat o błędzie. Wysłałem e-mail je i robię, co mi powiedzieli teraz zrobić. Gdy piszę jestem pobieranie go ponownie i mam nadzieję, że w końcu działa, ponieważ jest to coraz męczące. Po prostu nie cierpię, kiedy coś idzie nie tak z tych maszyn i trzeba czekać, szukają odpowiedzi na pytania, czekaj, będziesz szukał i wreszcie dostaje poprawione? Nie powinno być jakiś rabat na podstawie ilości nasilenie dostaje z komputerów!