Friday, March 16, 2012

Frustrated!! Frustrowany!

Yesterday was a frustratingly long day.  I went to Vobis and picked up my computer with the new DVD drive installed.  I should have checked the laptop when I was in the shop because when I got home the player did work but....................when they reinstalled Win7 they installed the Polish version. I have a long way to go before I can read everything in Polish so it was useless for me.

I called Vobis and told them the problem, they gave me instructions on how to change to English but their instructions didn't work.  So I wrote to ASUS help and waited for a reply.  The reply was quick, only about two hours, and what they told me worked.  However, now I can't install my printer and everytime I use a DVD to download a program the "Please wait while Windows is configuring your system" screen comes up and never finishes.  I left it on the screen for 2 hours yesterday and it still didn't finish.  It's at times like these when I wish computers were never invented!!

Wczoraj był denerwująco długo dzień. Poszedłem do Vobis i podniósł mój komputer z nowego dysku DVD zainstalowany. Powinienem był sprawdzić laptopa, kiedy byłem w sklepie, bo gdy wróciłem do domu gracz nie pracę, ale .................... kiedy ponownie zainstalować Win7 one zainstalowane Polskiej wersja. Mam wiele do zrobienia, zanim będę mógł przeczytać wszystko w języku polskim więc nie było sensu dla mnie.

Zadzwoniłem Vobis i powiedział im problemu, dali mi instrukcje jak zmienić na angielski, ale ich instrukcje nie działa. Więc napisałem do pomocy ASUS i czekał na odpowiedź.Odpowiedź była szybka, tylko o dwie godziny, a to, co powiedział mi działało. Jednak teraz nie mogę zainstalować swoją drukarkę i za każdym razem użyć DVD do pobrania program "Poczekaj, Windows jest konfiguracji systemu" na ekranie pojawia się i nie kończy. Zostawiłem go na ekranie przez 2 godziny wczoraj i nadal nie dokończył. To w takich czasach, kiedy chcą komputery nigdy nie zostały wymyślone!

No comments:

Post a Comment