Wednesday, March 21, 2012

New poll. Nowa sonda.

In the interest of keeping this blog interesting, I have a new poll on the right side to give me some feedback about the blog.

After the return of my laptop from repair I couldn't use my printer. Many emails passed between me, ASUS and Samsung to resolve the problem but nothing they told me to do worked. Last night, while Skyping with cousin Andrzej,  he told me to simply connect the printer, let my laptop search for the connections and it would work.  He was right!! So....... I have to send a big thanks to you Andrzej for solving the mystery. We Skype twice a week and help each other learn English and Polish. It's a big help for me. He is farther along in English than I am in Polish. I don't get to see him much during a school year because he goes to school on weekends and doesn't have much time for visits.

W trosce o utrzymanie ten blog ciekawy, mam nową sondę po prawej stronie, aby dać mi jakieś opinie na temat bloga.

Po powrocie mojego laptopa z naprawy nie mogłem korzystać z drukarki. Wiele e-maile przekazywane między mną, ASUS i Samsung, aby rozwiązać problem ale nic Kazali mi nie działa. Ostatnia noc, podczas Skyping z kuzyna Andrzej powiedział mi po prostu podłączyć drukarkę, niech moje poszukiwania laptopa dla połączeń i będzie pracować. Miał rację! Tak ....... Muszę wysłać Wielkie dzięki dla Ciebie Andrzeja do rozwiązania zagadki. Mamy Skype dwa razy w tygodniu i pomóc sobie nawzajem w nauce języka angielskiego i polskiego. To duża pomoc dla mnie. On jest dalej wzdłuż w języku angielskim niż ja po polsku. Nie zobaczę go dużo w ciągu roku szkolnego, bo idzie do szkoły w weekendy i nie ma wiele czasu na wizyty.

No comments:

Post a Comment