Monday, November 26, 2018

Fixed?

Still waiting for a reply from Outlook about the email problem but maybe I have fixed it on my own by making some changes to the email settings themselves.  If you would be so kind as to send a test email  message to...piekar66@hotmail.com and just put "Blog" in the subject, it will verify if I am right. I will still wait for Outlook to tell me what is wrong with the program. I have been getting emails again in my Inbox so I can ONLY assume if you make a comment on my blog I will receive it.

I was talking with a 15 year old girl today who said she had just come back from a weekend in London with her father and brother. She has been there 3 times. When I asked her how many places in Poland she had been to she said Gdańsk, Warsaw, Zakopane and Lublin, that was all. She was not from a poor family so I thought she would have seen more of Poland. She had never been to places like Malbork or even Wrocław, 2 1/2 hours drive from here. I told her there are many beautiful, interesting places in her own country that she should visit next time. I recommended Wrocław, to see the Panorama painting and the rynek at least.

19:20: Received an email from Outlook...."Our escalation team checked some settings and made some changes here. I would like to tell you that necessary changes have been made to the account". So that must be why the problem is resolved.

Nadal czekam na odpowiedź z programu Outlook na temat problemu z pocztą e-mail, ale być może naprawiłem go sam, wprowadzając pewne zmiany w ustawieniach poczty. Jeśli byłbyś tak miły, aby wysłać testową wiadomość e-mail do ... piekar66@hotmail.com i po prostu umieść "Blog" w temacie, zweryfikuję, czy mam rację. Nadal będę czekać, aż Outlook odpowie mi, co jest nie tak z programem. Otrzymuję ponownie e-maile w mojej skrzynce odbiorczej, więc mogę TYLKO założyć, że jeśli napiszesz komentarz na moim blogu, otrzymam go.

Rozmawiałem dziś z 15-letnią dziewczynką, która powiedziała, że właśnie wróciła z weekendu w Londynie ze swoim ojcem i bratem. Była tam 3 razy. Kiedy zapytałem ją, w ilu miejscach w Polsce był, odpowiedziała, że w Gdańsku, Warszawie, Zakopanem i Lublinie, to wszystko. Nie pochodziła z biednej rodziny, więc pomyślałem, że mogłaby zobaczyć więcej Polski. Nigdy nie była w takich miejscach jak Malbork, a nawet we Wrocławiu, o 2,5 godziny jazdy stąd. Powiedziałem jej, że jest wiele pięknych, interesujących miejsc w jej własnym kraju, które powinna odwiedzić następnym razem. Poleciłem Wrocław, żeby przynajmniej obejrzeć Panoramę i Rynek.


19:20: Otrzymałem wiadomość e-mail z Outlooka ... "Nasz zespół Eskalacji sprawdził niektóre ustawienia i wprowadził tutaj kilka zmian. Chciałbym powiedzieć, że dokonano niezbędnych zmian na koncie". To musi być przyczyna, dla której problem został rozwiązany.

No comments:

Post a Comment