Sunday, November 25, 2018

Waiting...again.

No blog last night because once again appeared the problem of not receiving emails. It started a few dats ago and I just thought it was because of the holiday but then I noticed some were appearing in junk mail that should be in my inbox. After sending out a few messages to people to send me a "test" email I confirmed it wasn't working right. Then began the dreaded search on the internet for help from Outlook. Most of the evening was spent here following instructions from Live Chat that didn't work and finally I was referred to the "escalation team" of tech support...…………….but by email using alternative Gmail system. Hotmail wasn't working. I tried 4 different browsers but to no avail. The way it stands tonight at 12:28AM is they have my 4th email explain everything with screen shots and I have to wait for a reply. So if you wrote a comment these past few days and didn't see it posted, that is the reason.

Brak bloga zeszłej nocy, ponieważ po raz kolejny pojawił się problem nieotrzymywania e-maili. Zaczęło się kilka dni temu i pomyślałem, że to z powodu wakacji, ale potem zauważyłem, że niektóre pojawiały się w śmieciach, które powinny znajdować się w mojej skrzynce odbiorczej. Po wysłaniu kilku wiadomości do ludzi, aby wysłać mi wiadomość "testową", potwierdziłem, że nie działa prawidłowo. Potem zaczęły się przerażające wyszukiwania w Internecie o pomoc z programu Outlook. Większość wieczoru spędziliśmy tutaj, wykonując instrukcje z czatu na żywo, które nie działały i wreszcie zostałem skierowany do "zespołu ds. Eskalacji" wsparcia technicznego ... ................, Ale przez e-mail z wykorzystaniem alternatywnego systemu Gmail. Usługa Hotmail nie działa. Próbowałem 4 różnych przeglądarek, ale bez skutku. Sposób, w jaki dziś stoi o 12.28 jest to, że mój czwarty e-mail wyjaśnia wszystko z zrzutów ekranu i muszę czekać na odpowiedź. Więc jeśli napisałeś komentarz w ciągu ostatnich kilku dni i nie widziałem tego, to jest powód.

No comments:

Post a Comment