Following up on my decision to send all the real printed photos I have collected over the past 17 years, I packed two boxes. The box for my nephew contains all the photos related to our family history. I am amazed at the number of relatives who have sent me copies or originals of their families. I scanned the originals and sent them back to them because they should have them.
The second box will go to Karen with all the photos of her mother, Karen, her brother or grandchildren.
Talking to my friend Margo last Sunday, she reminded me that one of the boxes she was keeping for me also contained many photos. I just thought: "Oh God, just not MORE photos." I arranged with her husband to bring them to us tonight when he finished work.
He arrived around 7:30 pm, carrying a large box filled with photos. I hoped that there were many framed photos in it. If so, I would just take the photos out of the frames and give away the frames. This would reduce the size of the box. However, when I opened the box, there wasn't even one with a frame. The total number of photos is larger than what I had already packed.
After Joan went to bed, I started going through some of the photos and found duplicates and triplicates of the same photo. I threw them in the garbage, which helped reduce the number of them. It will take me a few days to go through the new box.
Po podj臋ciu decyzji o wys艂aniu wszystkich wydrukowanych zdj臋膰, kt贸re zebra艂em w ci膮gu ostatnich 17 lat, spakowa艂em dwa pude艂ka. Pude艂ko dla mojego siostrze艅ca zawiera wszystkie zdj臋cia zwi膮zane z histori膮 naszej rodziny. Jestem zdumiony liczb膮 krewnych, kt贸rzy wys艂ali mi kopie lub orygina艂y zdj臋膰 swoich rodzin. Zeskanowa艂em orygina艂y i odes艂a艂em im orygina艂y, poniewa偶 powinni je mie膰.
Drugie pude艂ko trafi do Karen ze wszystkimi zdj臋ciami jej matki, Karen, jej brata lub wnuk贸w.
Kiedy w ostatni膮 niedziel臋 rozmawialem z moj膮 przyjaci贸艂k膮 Margo, przypomnia艂a mi, 偶e jedno z pude艂ek, kt贸re dla mnie trzyma, r贸wnie偶 zawiera wiele zdj臋膰. Pomy艣la艂am: "O Bo偶e, tylko nie WI臉CEJ zdj臋膰". Um贸wi艂em si臋 z jej m臋偶em, 偶e gdy skonczy prac臋, przywiezie je do nas dzi艣 wieczorem.
Przyjecha艂 oko艂o 19:30, nios膮c du偶e pud艂o wype艂nione zdj臋ciami. Mia艂em nadziej臋, 偶e by艂o w nim wiele oprawionych zdj臋膰. Je艣li tak, po prostu wyjm臋 zdj臋cia z ramek i oddam ramki. To zmniejszy艂oby rozmiar pude艂ka. Kiedy jednak otworzy艂em pude艂ko, nie by艂o w nim ani jednego zdj臋cia z ramk膮. 艁膮czna liczba zdj臋膰 jest wi臋ksza ni偶 to, co ju偶 spakowa艂em.
Po tym, jak Joan posz艂a spa膰, zacz膮艂em przegl膮da膰 niekt贸re zdj臋cia i znalaz艂em duplikaty i triplikaty tego samego zdj臋cia. Wyrzuci艂em je do 艣mieci, co pomog艂o zmniejszy膰 ich liczb臋. Przejrzenie nowego pude艂ka zajmie mi kilka dni.omog艂o zmniejszy膰 ich liczb臋. Przejrzenie nowego pude艂ka zajmie mi kilka dni.