Me olvid茅.....Yes, I forgot. I will tell you what in a few minutes but it wasn't good.
This sunny, warm day started off as usual with me going to the cafe, searching for someone to speak Spanish with. I found a young woman sitting there and approached her. I told her my introduction, asked her to speak with me but she said she was just leaving for work and didn't have time right now. So, I ordered a cup of coffee, sat and watch the sun transverse the sky a little and then returned home.
Joan woke up about ten, I made oatmeal for breakfast with fresh strawberries and then she got dressed in her new stretch pants we bought last Wednesday at the street market. She and I both loved them on her. We are going back next week to bought more of them for her.
At 12:00 I put the wheel chair, camera, GPS and house keys in the rental car and rove to Alicante to return the car and meet with our friend Mary. We arrived at 13:00 just in time to receive a call from Mary saying she too had just arrived and we could meet. I returned the car, took out the wheel chair, camera and GPS and we went to meet Mary.
The three of us drove to the center of Alicante, found a nice restaurant and had lunch. Joan had a salad, I had calamari and Mary had gazpacho, a salad and paella.. When we were done we drove back to la Ribera to our house and that is when the BIG surprise occurred. Reaching into my pocket for the house keys I couldn't find them. I checked all of my pockets and my coat pockets. I asked Joan if she had them and she said no. I searched in Mary's car but they could not be found. It was then I remembered...Me olvid茅....I forgot to take the house keys out of the rental car and they were still in it in Alicante.
I panicked until Mary suggested I call the owner and ask if she had another set of keys. I called her and she said her friend had them but she was out of town and wouldn't be back for a couple of hours. It was 17:30 already so I told her that we would go to our Spanish club meeting at 19:00 and would her friend please put the extra set of keys under the flower pot near the door . She agreed and also said that she, the owner, was, in fact, in Alicante at the moment and would stop at the airport to retrieve the missing keys. So, in the end, the problem got solved.
We went to the club meeting, Joan and Mary met with a man at the beginners table and I met, once again, with Angel. I had wanted to take notes or use my digital recorder to record our meeting but everything was locked up in our house. When we did return home, the keys were waiting for us.
Me olvid茅 ..... Tak, zapomnia艂em. Powiem ci co za kilka minut, ale nie by艂o dobrze.
Ten s艂oneczny, ciep艂y dzie艅 zacz膮艂 si臋 jak zwykle, gdy chodzi艂em do kawiarni, szukaj膮c kogo艣, z kim m贸g艂bym m贸wi膰 po hiszpa艅sku. Znalaz艂em siedz膮c膮 tam m艂od膮 kobiet臋 i podszed艂em do niej. Powiedzia艂em jej o swoim wst臋pie, poprosi艂em j膮, 偶eby ze mn膮 porozmawia艂a, ale powiedzia艂a, 偶e w艂a艣nie wychodzi do pracy i nie ma czasu. Zam贸wi艂em wi臋c fili偶ank臋 kawy, usiad艂em i patrzy艂em, jak s艂o艅ce troch臋 wieje na niebie, a potem wraca do domu.
Joan obudzi艂a si臋 o dziesi膮tej, zrobi艂em owsiank臋 na 艣niadanie ze 艣wie偶ymi truskawkami, a potem ubra艂a si臋 w nowe spodnie, kt贸re kupili艣my w ubieg艂膮 艣rod臋 na targu ulicznym. Oboje kochali艣my ich na sobie. Wracamy w przysz艂ym tygodniu, by kupi膰 dla niej wi臋cej.
O godzinie 12.00 w samochodzie wynajmuj臋 w贸zek inwalidzki, kamer臋, GPS i kluczyki do domu, a potem wracam do Alicante, 偶eby odstawi膰 samoch贸d i spotka膰 si臋 z nasz膮 przyjaci贸艂k膮 Mari膮. Przybyli艣my o 13:00 w sam膮 por臋, aby otrzyma膰 telefon od Mary, m贸wi膮c, 偶e ona te偶 w艂a艣nie przyjecha艂a i mogli艣my si臋 spotka膰. Zwr贸ci艂em samoch贸d, wyj膮艂em w贸zek inwalidzki, kamer臋 i GPS i poszli艣my spotka膰 si臋 z Mari膮.
Nasza tr贸jka pojecha艂a do centrum Alicante, znalaz艂a mi艂膮 restauracj臋 i zjad艂a lunch. Joan mia艂a sa艂atk臋, ja mia艂em kalmary, a Mary mia艂a gazpacho, sa艂atk臋 i paell臋. Kiedy sko艅czyli艣my, pojechali艣my z powrotem do La Ribera do naszego domu i wtedy nast膮pi艂a wielka niespodzianka. Si臋gaj膮c do kieszeni po klucze do domu, nie mog艂em ich znale藕膰. Sprawdzi艂em wszystkie kieszenie i kieszenie p艂aszcza. Zapyta艂em Joan, czy je ma, a ona odm贸wi艂a. Szuka艂em w samochodzie Marii, ale nie mo偶na by艂o ich znale藕膰. To wtedy przypomnia艂em sobie ... Ja olvid茅 .... Zapomnia艂em wzi膮膰 klucze do domu z wynaj臋tego samochodu, a oni wci膮偶 byli w nim w Alicante.
Wpad艂em w panik臋, dop贸ki Mary nie zasugerowa艂a, 偶e zadzwoni艂em do w艂a艣ciciela i zapyta艂em, czy ma jeszcze inny zestaw kluczy. Zadzwoni艂em do niej, a ona powiedzia艂a, 偶e jej przyjaciel je mia艂, ale ona wyjecha艂a z miasta i nie wr贸ci艂a na kilka godzin. By艂o ju偶 17:30, wi臋c powiedzia艂em jej, 偶e p贸jdziemy na nasze hiszpa艅skie spotkanie w klubie o 19:00, a jej przyjaci贸艂ka podpisze dodatkowy zestaw kluczy pod doniczk膮 przy drzwiach. Zgodzi艂a si臋, a tak偶e powiedzia艂a, 偶e ona, w艂a艣ciciel, by艂a w rzeczywisto艣ci w Alicante i zatrzyma艂a si臋 na lotnisku, by odzyska膰 brakuj膮ce klucze. W ko艅cu problem zosta艂 rozwi膮zany.
Poszli艣my na spotkanie klubu, Joan i Mary spotkali艣my si臋 z m臋偶czyzn膮 przy stole dla pocz膮tkuj膮cych i spotka艂em si臋 ponownie z Angelem. Chcia艂em zrobi膰 notatki lub u偶y膰 cyfrowego rejestratora, 偶eby nagra膰 nasze spotkanie, ale wszystko by艂o zamkni臋te w naszym domu. Kiedy wr贸cili艣my do domu, klucze czeka艂y na nas.