Monday, March 21, 2011

Kids.

Nice sunny day today with warmer temperature and an early morning ride downtown to have my field of vision checked by the eye doctor.  Everything is fine so that's good to know.

Saw a group of young children walking with their teachers from one place to another down Wojska Polskiego street.  They look so cute with their flourescent traffice vests on over their coats.  They were walking in pairs with a teacher or teacher helper with every fourth row. I wish I would have had my camera.  Such bright and smiling faces.  Reminded me of our little neighbor next door, Zuzanna.  She  has such a cherubic face I just have to get some pictures of her.  Everytime I see her she just stares at me.  Her mom said it was because of my beard.

Miły słoneczny dzień dziś cieplejsze temperatury i wcześnie rano jeździć do centrum mam pole widzenia sprawdzane przez lekarza okulistę. Wszystko jest w porządku tak, że dobrze jest wiedzieć.


Wiedziałem grupie małych dzieci na spacer z ich nauczycieli z jednego miejsca do drugiego w dół ulicy Wojska Polskiego. Wyglądają tak słodkie z ich fluorescencyjne kamizelki traffice na ponad ich płaszcze. Szli w parach z pomocnikiem nauczyciela lub nauczyciela z co czwartego rzędu. Żałuję, że nie wzięłam aparatu. Takie jasne i uśmiechnięte twarze. Przypomniał mi nasz mały sąsiad obok, Zuzanna. Ona ma taki anielski twarzy mam tylko trochę jej zdjęcia. Cały czas widzę jej, że patrzy na mnie. Jej mama powiedziała, że to z powodu brodę.

No comments:

Post a Comment