Saturday, April 04, 2020

Day 4

I have a firm commitment from a physiotherapist to come 3 times a week to work with Joan after the ban is lifted.  She was the first one who came to show me exercises and Joan really liked her, me too. Maybe it won't be too long a wait. The restrictions will be reviewed April 11th and hopefully, the ban will be lifted. She said I should get a walker with 4 wheels to be used as Joan progresses.

My neighbor knocked on the door at 14:00 and gave me 2 pieces of cake and chocolates. She said she would be back later with dinner for us, Bigos. Joan likes bigots. We are so fortunate to have them as neighbors.

I did my usual things, laundry, wash dishes, change Joan, move her several times, exercise with Joan, took a little break or a walk while she was safe sleeping in bed. went to the Apteka, answered emails, thanked all who wrote to us but didn't have to think about what to make for dinner.

It's such a beautiful day today. If it is like this tomorrow I think I will wrap Joan up well and take her out on the balcony in the sun for a little while. After that, I should give her a sponge bath. I am sure it has been some time since she had one. That should be interesting.



Jestem głęboko zaangażowany przez fizjoterapeutę, aby przychodził 3 razy w tygodniu do pracy z Joan po zniesieniu zakazu. Była pierwszą, która przyszła mi pokazać ćwiczenia i Joan bardzo ją lubiła, ja też. Może to nie potrwa długo. Ograniczenia zostaną przejrzane 11 kwietnia i mam nadzieję, że zakaz zostanie zniesiony. Powiedziała, że ​​powinienem kupić walker z 4 kołami, który będzie używany w miarę postępów Joan.

Mój sąsiad zapukał do drzwi o 14:00 i dał mi 2 kawałki ciasta i czekoladek. Powiedziała, że ​​wróci później z kolacją dla nas, Bigos. Joan lubi bigoty. Mamy szczęście, że mamy ich jako sąsiadów.

Robiłam swoje zwykłe rzeczy, prałam, myłam naczynia, zmieniałam Joan, kilkakrotnie ją ruszałam, ćwiczyłam z Joan, robiłam sobie małą przerwę lub spacer, kiedy mogła bezpiecznie spać w łóżku. poszedł do Apteka, odpowiedział na e-maile, podziękował wszystkim, którzy do nas napisali, ale nie musiałem myśleć o tym, co zrobić na obiad.

Dziś jest taki piękny dzień. Jeśli tak będzie jutro, myślę, że dobrze opakuję Joan i zabiorę ją na słońce na balkon. Potem powinnam ją wziąć gąbczastą kąpiel. Jestem pewien, że minęło trochę czasu, odkąd ona miała. To powinno być interesujące.

No comments:

Post a Comment