Sunday, May 26, 2024

79

79 years ago, something happened that would change my life, teach me what love meant, and find me later in my adult life. That thing, person, was Joan Marion Frederick Flowers.

We met just before she turned 30 years old, one month after I became 31 Our fist meeting was a surprise.Both of us were just after divorces from our spouses and didn't want anything to do with the opposite sex. However, we had a mutual friend, Roxanne, and thinking that Joan and I were perfect for each other, she kept trying to get us together for months.

Her future husband was a fellow musician of mine and I went to his house when I was done teaching guitar to my students. i opened the door and sitting on the couch was this beautiful creation of God. Her eyes were incredibly beautiful, her smile as big as a half-moon, and her body a DaVinci sculpture. As we talked, I found her intelligence far beyond the norm. She had it all and I wanted to see more of her.

For the last 49 years we have been inseparable.💓💓💓💓💓💓I only wish we had 49 more.

To celebrate her birthday, I took her to Sowa's for a caramel Sunday, When we were done, we went to the main street in town, i parked the car and took her for a stroll up and down the long street to show her the changes that have been made to it. The church was open, so I used the new phone camera to take interior pictures. 


79 lat temu wydarzyło się coś, co zmieniło moje życie, nauczyło mnie, co znaczy miłość, i odnalazło mnie później w moim dorosłym życiu. Tą rzeczą, osobą, była Joan Marion Frederick Flowers. 

Poznaliśmy się tuż przed tym, jak skończyła 30 lat, miesiąc po tym, jak ja skończyłem 31. Nasze pierwsze spotkanie było niespodzianką. Oboje byliśmy tuż po rozwodach z naszymi małżonkami i nie chcieliśmy mieć nic wspólnego z płcią przeciwną. Jednak mieliśmy wspólną przyjaciółkę, Roxanne, a ta myśląc, że Joan i ja jesteśmy dla siebie idealni, próbowała nas połączyć przez wiele miesięcy. 

Jej przyszły mąż był moim kolegą muzykiem i ktoregoś dnia poszedłem do jego domu, kiedy skończyłem uczyć moich uczniów gry na gitarze. Otworzyłem drzwi i na kanapie siedziało to piękne dzieło Boga. Jej oczy były niewiarygodnie piękne, uśmiech wielki jak półksiężyc, a ciało jak rzeźba DaVinci. Kiedy rozmawialiśmy, odkryłem, że jej inteligencja wykracza daleko poza normę. Miała wszystko i chciałem zobaczyć ją ponownie. 

Przez ostatnie 49 lat byliśmy nierozłączni. 💓💓💓💓💓💓 Chciałbym tylko, żebyśmy mieli kolejne 49 lat.

 Aby uczcić jej urodziny, zabrałem ją do Sowy na karmelową niedzielę. Kiedy skończyliśmy, pojechaliśmy na główną ulicę miasta, zaparkowałem samochód i zabrałem ją na spacer w górę iw dół długiej ulicy, aby pokazać jej zmiany, które zostały wprowadzone. Kościół był otwarty, więc użyłem nowego aparatu w telefonie, aby zrobić zdjęcia wnętrza.

No comments: