Wednesday, May 12, 2010

Housework :-(



I picked up the pictures at 9AM and then went to our bank to get the statement of accounts for our immigration. Joan Has To Prove she has enough money in the bank to survive, it's part of the residency card Requirements.

Got back home and Joan was cleaning the bathroom and floors, later I did the Dusting and vacumned the rugs. Oh, how I love the housework :-( That brighten her day, I stopped at thePlac Wielkoposka and bought a beautiful rose for her. It was a gray, rainy, cloudy day today with a temperature of about 15c, not too warm.
The news from the presidential race is that Jarolsaw Kaczynski has gained a little on Komorowski and now has 31% to 50% for Komorowoski. Hopefully it will not get any higher before June 20th, election day.


Wziąłem zdjęcia w 9AM, a następnie udał się do banku, aby nasze pismo z naszych kont imigracji. Joan musi udowodnić, ona ma wystarczająco dużo pieniędzy w banku, aby przetrwać, to część wymogów karty pobytu.

Wróciłem do domu i Joan była czyszczenia łazienki i podłogi, później zrobiłem odkurzanie i vacumned dywany. Och, jak ja lubię robić :-( domowych Aby rozjaśnić jej dzień, zatrzymałem się na Plac Wielkopolski, gdzie kupił piękną różę dla niej. To był szary, deszczowy, pochmurny dzień dzisiaj o temperaturze około 15c, nie za ciepło.

Wiadomości z wyścigu prezydenckiego jest to, że Jarosław Kaczyński zyskał trochę na Komorowski i ma teraz 31% do 50% dla Komorowoski. Mam nadzieję, że nie będzie żadnych wyższe o 20 czerwca w dniu wyborów.

No comments:

Post a Comment