Wednesday, December 11, 2019

Brain chip.

Feeling better today I cleaned the dining room, my computer area and vacuumed the rug. It's amazing how much junk you collect on a desk in 1 week.

I saw a video today about the first implant of a microchip into a human brain. At times I thought about how convenient it would be to just plug in a chip to learn Polish. However, I don't agree with the idea, in reality. It would be too easy for governments to pass a future law saying every baby has to have a chip implanted. God only knows what governments would put into that chip, certainly not the regular population.

I also read about the latest candidate to enter the primary race, Mike Bloomberg. I wrote about it in the coming Saturday rant.

Czując się dziś lepiej, posprzątałem jadalnię, komputer i odkurzyłem dywan. To niesamowite, ile śmieci zbierasz na biurku w ciągu 1 tygodnia.

Widziałem dzisiaj wideo na temat pierwszego implantu mikroczipa w ludzkim mózgu. Czasami myślałem o tym, jak wygodnie byłoby po prostu podłączyć układ, aby nauczyć się polskiego. Jednak w rzeczywistości nie zgadzam się z tym pomysłem. Rządy byłoby zbyt łatwo uchwalić przyszłe prawo mówiące, że każde dziecko musi mieć wszczepiony chip. Bóg wie tylko, co rządy włożą w ten układ, a na pewno nie zwykła populacja.

Przeczytałem także o ostatnim kandydacie do startu w wyścigu podstawowym, Mikeie Bloombergu. Pisałem o tym w nadchodzącym sobotnim rant.

2 comments: