Thursday, April 05, 2012

Sad note.

A sad note today telling me of another older cousin passing away. Stanisław Kazmierczak, grandson of my great grandparents Józef and Ludwika Kazmierczak, died on Jan 14th of this year. He has two remaining siblings, Janek Kazmierczak and Stefania Robolewska, both living in Grudziądz.

On a brighter note, I managed to find Bystry today in a little shopping area off ul. Murawa close to where our friend Zbyszek lives. There was no doubt it was a meat store as I opened the door and the aroma of kiełbasa and ham came drifting out.  It's a small store and it was packed with customers waiting in line to buy products.  For us I chose biały kiełbasa parzone, biały kielbasa delikatesowa and śynka surowa.  Two types of kiełbasa and one small ham for Easter.  I wanted to buy a few other types but they were all out of them already because of the coming holiday.  When I was leaving home I took my camera to take pictures, thought I should check the batteries but didn't, so when I got to the store I discovered the batteries were not charged enough to take pictures.  I bought the products,  came home, charged the batteries and took these pictures of what we bought.
Smutna uwaga dzisiaj mówi mi innego starszego kuzyna przemijania. Stanisław Kaźmierczak, wnuk mojego wielkiego dziadków Józefa i Ludwiki Kaźmierczak, zmarł 14 stycznia tego roku. Ma dwie pozostałe rodzeństwo, Janek Kaźmierczak i Stefania Robolewska, zarówno mieszkający w Grudziądzu.

Na lepszą notatki, udało mi się znaleźć Bystry dziś w małej dzielnicy handlowej off ul. Murawa blisko miejsca, gdzie naszym życiu Zbyszka znajomego. Nie było wątpliwości, to był sklep mięsny, jak otworzyłem drzwi i zapach kiełbasy i szynki przyszedł dryfuje na zewnątrz. Jest to mały sklep i był pełen klientów oczekujących w kolejce, aby kupić produkty. Dla nas wybrałam Białego kiełbasy parzone, Biały kiełbasy delikatesowa i śynka surowa. Dwa rodzaje kiełbasy i jedna mała szynka na Wielkanoc. Chciałem kupić kilka innych typów, ale wszyscy byli z nich już z powodu święta nadchodzący. Kiedy wychodząc z domu wziąłem aparat do robienia zdjęć, że powinienem sprawdzić stan baterii, ale nie, więc kiedy dostałem do sklepu odkryłem, że baterie nie zostały wystarczająco naładowany aby wykonać zdjęcia. Kupiłem produktów, przyszedł do domu, opłata baterie i wziął te zdjęcia co kupiliśmy.

No comments:

Post a Comment