A sad note today telling me of another older cousin passing away. Stanis艂aw Kazmierczak, grandson of my great grandparents J贸zef and Ludwika Kazmierczak, died on Jan 14th of this year. He has two remaining siblings, Janek Kazmierczak and Stefania Robolewska, both living in Grudzi膮dz.
On a brighter note, I managed to find Bystry today in a little shopping area off ul. Murawa close to where our friend Zbyszek lives. There was no doubt it was a meat store as I opened the door and the aroma of kie艂basa and ham came drifting out. It's a small store and it was packed with customers waiting in line to buy products. For us I chose bia艂y kie艂basa parzone, bia艂y kielbasa delikatesowa and 艣ynka surowa. Two types of kie艂basa and one small ham for Easter. I wanted to buy a few other types but they were all out of them already because of the coming holiday. When I was leaving home I took my camera to take pictures, thought I should check the batteries but didn't, so when I got to the store I discovered the batteries were not charged enough to take pictures. I bought the products, came home, charged the batteries and took these pictures of what we bought.
Smutna uwaga dzisiaj m贸wi mi innego starszego kuzyna przemijania. Stanis艂aw Ka藕mierczak, wnuk mojego wielkiego dziadk贸w J贸zefa i Ludwiki Ka藕mierczak, zmar艂 14 stycznia tego roku. Ma dwie pozosta艂e rodze艅stwo, Janek Ka藕mierczak i Stefania Robolewska, zar贸wno mieszkaj膮cy w Grudzi膮dzu.Na lepsz膮 notatki, uda艂o mi si臋 znale藕膰 Bystry dzi艣 w ma艂ej dzielnicy handlowej off ul. Murawa blisko miejsca, gdzie naszym 偶yciu Zbyszka znajomego. Nie by艂o w膮tpliwo艣ci, to by艂 sklep mi臋sny, jak otworzy艂em drzwi i zapach kie艂basy i szynki przyszed艂 dryfuje na zewn膮trz. Jest to ma艂y sklep i by艂 pe艂en klient贸w oczekuj膮cych w kolejce, aby kupi膰 produkty. Dla nas wybra艂am Bia艂ego kie艂basy parzone, Bia艂y kie艂basy delikatesowa i 艣ynka surowa. Dwa rodzaje kie艂basy i jedna ma艂a szynka na Wielkanoc. Chcia艂em kupi膰 kilka innych typ贸w, ale wszyscy byli z nich ju偶 z powodu 艣wi臋ta nadchodz膮cy. Kiedy wychodz膮c z domu wzi膮艂em aparat do robienia zdj臋膰, 偶e powinienem sprawdzi膰 stan baterii, ale nie, wi臋c kiedy dosta艂em do sklepu odkry艂em, 偶e baterie nie zosta艂y wystarczaj膮co na艂adowany aby wykona膰 zdj臋cia. Kupi艂em produkt贸w, przyszed艂 do domu, op艂ata baterie i wzi膮艂 te zdj臋cia co kupili艣my.