Thursday, January 16, 2020

Printing.

After 6 years and several repairs, I finally gave up and bought a new B&W printer. I wasn't going to put any more money into repairing the old one and I have documents that need to be printed out. The least expensive one I could find was an HP 107A printer for 279 PLN($74). Oh, but reading the writing on the carton that it was in I found it did NOT include a USB cable that connected it to my computer, How strange! So,   I had to buy a cable also. It came with no software program to make the connection, it's all built into the printer. Now it is connected and working fine. Another strange thing, it has NO Off button. If it's not used for 10 minutes it turns itself off.

Earlier, we went to the doctor's appointment on time, got our prescriptions written out and I took them to the Apteka. I can pick them up tomorrow. It happens every time. They never have all the medicine we need and have to wait until the next day.

In the afternoon we did the shopping for food we need until Tuesday, cost 127 PLN($34). Our next shopping day will be in Spain. :-)

Po 6 latach i kilku naprawach ostatecznie zrezygnowałem i kupiłem nową drukarkę B&W. Nie zamierzałem wkładać więcej pieniędzy w naprawę starego i mam dokumenty, które trzeba wydrukować. Najtańszą, jaką udało mi się znaleźć, była drukarka HP 107A za 279 PLN (74 USD). Och, ale czytając napis na kartonie, w którym był, okazało się, że NIE zawiera kabla USB, który podłączył go do mojego komputera, jakie to dziwne! Więc musiałem też kupić kabel. Nie dostarczono żadnego oprogramowania do nawiązania połączenia, wszystko jest wbudowane w drukarkę. Teraz jest podłączony i działa dobrze. Kolejna dziwna rzecz, ma przycisk NO Off. Jeśli nie jest używany przez 10 minut, wyłącza się.

Wcześniej poszliśmy na spotkanie do lekarza na czas, wypisaliśmy nasze recepty i zabrałem je do Apteka. Mogę je odebrać jutro. Zdarza się to za każdym razem. Nigdy nie mają tyle lekarstw, ile potrzebujemy i muszą czekać do następnego dnia.

Po południu robiliśmy zakupy żywności, której potrzebujemy do wtorku, kosztował 127 PLN (34 USD). Nasz następny dzień zakupów będzie w Hiszpanii. :-)

No comments:

Post a Comment