Thursday, January 23, 2020

Return

It did take Joan a long time to make the shopping list and menu. Time shopping was even longer and we set a new record for cost, 108 Euro($119)(457 PLN). However, that wasn't just for 1 week of food. We bought enough things like water, toilet paper, Musli, Oatmeal, dish soap, shampoo, etc to last for 1 month. Today I returned the rental car so I wanted to buy as much as we could with the car so I wouldn't have to transport it in the future on the bus.

I returned the rental car today to Firefly. I drove to the airport and arrived at 14:00. My return time for the car was 16:00 but the bus I was to take back to our house left at 15:30, supposedly. So I was early turning in the car and sat watching people until 15:30. However, the bus was 1/2 late and didn't arrive until 16:00. 2 hours later, after stopping in many little towns along the way back, I arrived home and supper was waiting.

Joan spent 6 hours alone at home with no problems.

Zrobienie listy zakupów i menu zajęło Joan dużo czasu. Czas zakupów był jeszcze dłuższy i ustanowiliśmy nowy rekord wydatków, 108 Euro(119$)(457 PLN). Nie były one jednak tylko na 1 tydzień jedzenia. Kupiliśmy wystarczająco dużo rzeczy, takich jak woda, papier toaletowy, musli, płatki owsiane, płyn do naczyń, szampon, itp. aby wystarczyło na 1 miesiąc. Dzisiaj zwróciłem wynajęty samochód, więc chciałem kupić jak najwięcej mając samochód, żebym nie musiał je w przyszłości przewozić autobusem.

Dziś zwróciłem wypożyczony samochód do Firefly. Pojechałem na lotnisko i przyjechałem tam o 14:00. Zwrot samochodu był wyznaczony na 16:00, ale autobus, który miał mnie zabrać do naszego domu podobno wyjeżdża o 15:30. Więc wcześniej oddałem samochód i siedziałem obserwując ludzi do 15:30. Autobus spóźnił się jednak o 1/2 godziny i przyjechał dopiero o 16:00. 2 godziny później, po zatrzymywaniu się w wielu małych miejscowościach po drodze, dotarłem do domu, gdzie czekała mnie kolacja.

Joanna spędziła sama 6 godzin w domu, bez żadnych problemów.

No comments:

Post a Comment