Well. I did it. After Joan was in bed, I managed to cut the duct tape into thin strips and using Joan's 2 shoes. placed markers on the floor where her feet should be placed when she tries to walk. It wasn't easy cutting the strips. I could have waited until Monday and gone to a store to but less wide duct tape than I had at home but you know me, impatient. I took a knife and cut through several layers of duct tape that was all around the cardboard roll it was on. Then I divided it into short strips. The problem was removing only 1 strip at a time. That was hard because they stuck together. It took about an hour to set the shoes, toe to heel, mark the position, and then move the shoes forward. After a few steps, I realized her feet would be too close together and made the remaining steps wider apart. We will try out my "brilliant" idea today.
It's good to have female friends. Gosia, one of mine, told me my failed attempt with the olive bread was because I used wheat flour instead of standard bread flour. I chose wheat because I am not fond of white bread. However, the wheat flour bread turned out a little gummy, not like bread should be. Plus, the loaves were already brown after the first 40 minutes of baking and there was no way to make them lightly browned as in the video. Now, with this information, I will try it again. It's just a shame I wasted all of those olives although Gosia said I could make the bread into bread crumbs.
I finally worked through the little problem filing my 2019 U.S. taxes, e=filed it online and it was accepted by the IRS. Now I have only to figure out the Polish taxes by the end of June. One less headache to be concerned about.
Our TV and internet provider notified us that there were changes made to our TV channels in a letter but I didn't really pay attention to it until Zbyszek called last night and asked me if I knew about it. I said I read the letter but hadn't looked at television today. When I did I found we had NO channels. I panicked for a second and then set the TV to auto-tune itself for channels. When it was done we had over 500 channels of shit to choose from along with 16 radio stations to listen to. 2 are classical music so they will be useful for dinner music.
C贸偶, zrobi艂em to. Jak Joan le偶a艂a ju偶 w 艂贸偶ku, uda艂o mi si臋 poci膮膰 ta艣m臋 izolacyjn膮 na cienkie paski i za pomoc膮 2 but贸w Joanny oznaczy膰 miejsca na pod艂odze, gdzie powinna umieszcza膰 stopy, gdy b臋dzie pr贸bowa艂a chodzi膰. Nie by艂o 艂atwo poci膮膰 paski. M贸g艂bym poczeka膰 do poniedzia艂ku, uda膰 si臋 do sklepu i kupi膰 w臋偶sz膮 ta艣m臋 ni偶 mia艂em w domu, ale znasz mnie, jestem niecierpliwy. Wzi膮艂em n贸偶 i przeci膮艂em kilka warstw ta艣my, kt贸re znajdowa艂y si臋 wok贸艂 rolki, na kt贸r膮 by艂y nawini臋te. Nast臋pnie podzieli艂em je na kr贸tkie paski. Problemem by艂o zdj臋cie za ka偶dym razem tylko jednego paska. To by艂o trudne, bo si臋 sklei艂y. Ustawianie but贸w, od palc贸w do pi臋t, zaznaczenie miejsca, a nast臋pnie przesuni臋cie but贸w do przodu trwa艂o oko艂o godziny. Po kilku krokach zda艂em sobie spraw臋, 偶e jej stopy b臋d膮 za blisko siebie i wyd艂u偶y艂em pozosta艂e kroki. Dzisiaj wypr贸bujemy m贸j "genialny" pomys艂.
Dobrze jest mie膰 przyjaci贸艂ki. Gosia, jedna z moich kole偶anek, powiedzia艂a mi, 偶e moja nieudana pr贸ba z chlebem z oliwek polega艂a na u偶yciu m膮ki pszennej zamiast standardowej m膮ki na chleb. Wybra艂em pszenn膮, poniewa偶 nie przepadam za bia艂ym chlebem. Jednak chleb z m膮ki pszennej okaza艂 si臋 troch臋 gumowaty, nie taki jaki chleb powinien by膰. Ponadto, bochenki by艂y ju偶 br膮zowe po pierwszych 40 minutach pieczenia i nie by艂o mo偶liwo艣ci, aby je lekko zarumieni膰, jak na filmie. Teraz, z t膮 informacj膮, spr贸buj臋 jeszcze raz. Szkoda tylko, 偶e zmarnowa艂em te wszystkie oliwki, chocia偶 Gosia powiedzia艂a, 偶e mog臋 zrobi膰 z chleb贸w bu艂k臋 tart膮.
W ko艅cu poradzi艂em sobie z ma艂ym problem podczas wype艂niania moich ameryka艅skich zezna艅 podatkowych za 2019 rok. Wype艂ni艂em je online i zosta艂y zaakceptowane przez IRS. Teraz musz臋 si臋 tylko dowiedzie膰, co zrobi膰 z polskimi podatkami do ko艅ca czerwca. Jeden b贸l g艂owy mniej, by si臋 martwi膰.
Nasz dostawca telewizji i internetu poinformowa艂 nas w li艣cie o zmianach w naszych kana艂ach telewizyjnych, ale nie zwr贸ci艂em na to uwagi, dop贸ki Zbyszek nie zadzwoni艂 wczoraj wieczorem i nie zapyta艂 mnie, czy o tym wiem. Powiedzia艂em, 偶e przeczyta艂em ten list, ale nie ogl膮da艂em dzi艣 telewizji. Kiedy w艂膮czy艂em telewizor zobaczy艂em, 偶e nie mamy 偶adnych kana艂贸w. Spanikowa艂em na sekund臋, a potem nastawi艂em telewizor na automatyczne dostrajanie si臋 do kana艂贸w. Kiedy zosta艂o uko艅czone, mieli艣my list臋 ponad 500 kana艂贸w do wyboru wraz z 16 stacjami radiowymi do s艂uchania. Dwie z nich to muzyka klasyczna, wi臋c przydadz膮 si臋 jako muzyka do s艂uchania podczas kolacji.
Bien. Lo hice. Despu茅s de que Joan estaba en la cama, logr茅 cortar la cinta adhesiva en tiras delgadas y usar los 2 zapatos de Joan. coloca marcadores en el piso donde deben colocar sus pies cuando intenta caminar. No fue f谩cil cortar las tiras. Podr铆a haber esperado hasta el lunes y haber ido a una tienda con cinta adhesiva menos ancha que la que ten铆a en casa, pero me conoces impaciente. Tom茅 un cuchillo y cort茅 varias capas de cinta adhesiva que estaban alrededor del rollo de cart贸n en el que estaba. Luego lo divid铆 en tiras cortas. El problema era eliminar solo 1 tira a la vez. Eso fue dif铆cil porque se mantuvieron unidos. Tom贸 alrededor de una hora colocar los zapatos, poner los pies en el tal贸n, marcar la posici贸n y luego mover los zapatos hacia adelante. Despu茅s de unos pocos pasos, me di cuenta de que sus pies estar铆an demasiado juntos e hice los pasos restantes m谩s separados. Vamos a probar mi idea "brillante" hoy.
Es bueno tener amigas. Gosia, una de las m铆as, me dijo que mi intento fallido con el pan de oliva fue porque us茅 harina de trigo en lugar de harina de pan est谩ndar. Eleg铆 trigo porque no me gusta el pan blanco. Sin embargo, el pan de harina de trigo result贸 un poco gomoso, no como el pan deber铆a ser. Adem谩s, los panes ya estaban dorados despu茅s de los primeros 40 minutos de cocci贸n y no hab铆a forma de que se doren ligeramente como en el video. Ahora, con esta informaci贸n, lo intentar茅 nuevamente. Es una pena que desperdicie todas esas aceitunas, aunque Gosia dijo que pod铆a convertir el pan en migas de pan.
Finalmente resolv铆 el peque帽o problema de presentar mis impuestos estadounidenses de 2019, e = lo present茅 en l铆nea y fue aceptado por el IRS. Ahora solo tengo que calcular los impuestos polacos para finales de junio. Un dolor de cabeza menos por el que preocuparse.
Nuestro proveedor de TV e Internet nos notific贸 que se hicieron cambios en nuestros canales de TV en una carta, pero realmente no le prest茅 atenci贸n hasta que Zbyszek llam贸 anoche y me pregunt贸 si lo sab铆a. Dije que le铆 la carta pero que no hab铆a visto la televisi贸n hoy. Cuando lo hice, descubr铆 que NO ten铆amos canales. Entr茅 en p谩nico por un segundo y luego configur茅 el televisor para que se sintonizara autom谩ticamente para los canales. Cuando termin贸, ten铆amos m谩s de 500 canales de mierda para elegir junto con 16 estaciones de radio para escuchar. 2 son m煤sica cl谩sica, por lo que ser谩n 煤tiles para la m煤sica de la cena.