Thursday, July 20, 2023

NO!

I took a chance today and went to the driver's license building to see if I could pick up my new license ahead of my appointed day and time. I signed in at the machine, used my ID number and the machine basically said no for the appointment number. I tried saying NO appointment and it said no again. I guess I will have to wait until Tuesday for my appointed time.

We came back home and I made a nice breakfast of white kielbasa, scrambled eggs, tomatoes, and toast. Joan was happy with it as well as last night's lasagna I made. The bonus is there is enough leftover for tonight's dinner as well. Great! I won't have to cook tonight.

It's not that I don't like to cook because I do. However, it is nice to have a night without preparation, especially for lasagna.

Neither one of us slept well last night for some unknown reason and Joan spent much of the afternoon watching our favorite videos on YouTube, "Primal Earth".

Zaryzykowałem dzisiaj i poszedłem do budynku prawa jazdy, aby sprawdzić, czy mogę odebrać moje nowe prawo jazdy przed wyznaczonym dniem i godziną. Zalogowałem się na maszynie, użyłem mojego numeru identyfikacyjnego, a maszyna w zasadzie powiedziała "nie" dla numeru spotkania. Spróbowałem powiedzieć "NIE" i znowu "nie". Chyba będę musiał poczekać do wtorku na wizytę.

Wróciliśmy do domu i zrobiłem pyszne śniadanie składające się z białej kiełbasy, jajecznicy, pomidorów i tostów. Joan była z niego zadowolona, podobnie jak z lasagne, którą zrobiłam wczoraj wieczorem. Dodatkową zaletą jest to, że zostało jej wystarczająco dużo na dzisiejszą kolację. Świetnie! Nie będę musiał dziś gotować.

Nie chodzi o to, że nie lubię gotować, bo lubię. Jednak miło jest mieć noc bez przygotowań, zwłaszcza z lasagną.

Żadne z nas nie spało dobrze zeszłej nocy z jakiegoś nieznanego powodu i Joan spędziła większość popołudnia oglądając nasz ulubiony film na YouTube, "Primal Earth".

No comments:

Post a Comment