Thursday, July 13, 2023

Monitor

Thanks to my neighbor Paweł, I can now use my 26" monitor connected to my laptop. I haven't been able to for some time since I bought this Dell laptop. The problem was that it said "No VGA signal" whenever I connected to it. I thought I was using a VGA cable but it needed to be connected to an HDMI port. He advised me to get an adapter from HDMI to VGA. I ordered it through Allegro and had it in 2 days. The cost was only 11 PLN.

Today was a cool day outside. only 75 F and it was partly sunny all day.

It was shopping day and I spent 271 PLN($68). It was so high because I bought 2 pairs of shorts for Joan to wear.

It was so nice outside that I took Joan to the Petite Paris cafe for cheesecake and coffee and to admire our favorite willow tree. It also helps support my cousins who own the building.

Dzięki mojemu sąsiadowi Pawłowi mogę teraz korzystać z mojego 26-calowego monitora podłączonego do laptopa. Nie miałem takiej możliwości od jakiegoś czasu, odkąd kupiłem laptopa Dell. Problem polegał na tym, że za każdym razem, gdy go podłączałem, pojawiał się komunikat "Brak sygnału VGA". Myślałem, że używam kabla VGA, ale monitor powinien być podłączony do portu HDMI. Poradził mi, żebym kupił przejściówkę z HDMI na VGA. Zamówiłem ją przez Allegro i miałem ją w ciągu 2 dni. Koszt wyniósł tylko 11 zł.

Dzisiaj był chłodny dzień na zewnątrz. Tylko 75 F i było częściowo słonecznie przez cały dzień.

To był dzień zakupów i wydałem 271 PLN (68 USD). To było tak dużo, ponieważ kupiłem 2 pary szortów dla Joan.

Na zewnątrz było tak przyjemnie, że zabrałam Joan do kawiarni Petite Paris na sernik i kawę, aby podziwiać naszą ulubioną wierzbę. Pomaga to również wspierać moich kuzynów, którzy są właścicielami budynku.

No comments:

Post a Comment