Tuesday, September 17, 2019

Failed.

Sorry to report I failed the first test. I was a little nervous, not much, but my score was the lowest I've had since I started taking the pre-tests. There was a group of about 18 people taking the test ranging in age 18-25. I was the only "oldie" in the group and the last to finish. My next try is next Monday at 17:00 for another 100.50 PLN. Oh well, I'm keeping the economy going :-)

I met with Radek earlier for our weekly meeting of English and Spanish. He's getting excited about his forthcoming trip to northern Spain next week for 10 days. It's a trip Joan and I should make also since we haven't visited that part of Spain yet.

Przykro zakomunikować, że oblałem pierwszy test. Byłem trochę zdenerwowany ale mój wynik był najniższy, niż miałem od czasu rozpoczęcia testów próbnych. Do egzaminu przystąpiła grupa około 18 osób w wieku 18–25 lat. Byłem jedynym „staruszkiem” w grupie i ostatnim, który skończył. Moja kolejna próba to następny poniedziałek o godzinie 17:00 za kolejne 100,50 PLN. No cóż, pozwalam gospodarce się nakręcać :-)

Wcześniej widziałem się z Radkiem na cotygodniowym spotkaniu w języku angielskim i hiszpańskim. Jest podekscytowany swoją kolejną podróżą do północnej Hiszpanii w przyszłym tygodniu na 10 dni. To wycieczka, którą Joan i ja powinniśmy odbyć, ponieważ jeszcze nie odwiedziliśmy tej części Hiszpanii.

No comments:

Post a Comment