Friday, October 04, 2019

2 mistakes

Today was our movie day so I thought a little treat at Sowa's with coffee was in order first. We went inside, selected what we wanted, and then I realized I forgot to put my wallet in the blue jeans I had put on. I had no money and no driver's license.  I drove back home to get both, returned to Sowa's, placed our order, and put my phone on top of the napkin holder to keep track of time so we wouldn't be late. At 15:30, we drove to the cinema.

I wanted to see how much time we had before the movie and guess what? I forgot to take the phone off of the napkin holder when we left. So, I had to drive back to Sowa's to get it and arrived back at the cinema at  15:55 thinking we missed the opening. That wasn't the case. Commercials and previews were still being shown for another 5 minutes before the movie started.

From a fan's point of view, the movie was excellent. It was good to see the building on a large screen. It was also surprising, for a Friday work afternoon, to see so many people in the cinema. Usually, there are only 6-9 people, but today it was half-full.

Dzisiaj był nasz dzień filmowy, więc pomyślałem, że mała uczta w Sowej's z kawą jest w porządku. Weszliśmy do środka, wybraliśmy to, co chcieliśmy, a potem zdałem sobie sprawę, że zapomniałem włożyć portfel do niebieskich dżinsów, które założyłem. Nie miałem pieniędzy ani prawa jazdy. Wróciłem do domu po obie, wróciłem do Sowy, złożyłem nasze zamówienie i położyłem telefon na półce na serwetki, żeby śledzić czas, żebyśmy się nie spóźnili. O 15:30 pojechaliśmy do kina.

Chciałem zobaczyć, ile czasu mieliśmy przed filmem i zgadnąć, co? Kiedy wyszliśmy, zapomniałem zdjąć telefon z uchwytu na serwetki. Musiałem więc pojechać z powrotem do Sowy, żeby go zdobyć, i wróciłem do kina o 15:55, myśląc, że przegapiliśmy otwarcie. Tak nie było. Reklamy i zapowiedzi były nadal wyświetlane przez kolejne 5 minut przed rozpoczęciem filmu.

Z punktu widzenia fanów film był doskonały. Dobrze było zobaczyć budynek na dużym ekranie. Zaskakujące było także to, że na piątkowe popołudnie w pracy widzę tak wielu ludzi w kinie. Zwykle jest tam tylko 6-9 osób, ale dziś było w połowie pełne.

No comments:

Post a Comment