Tuesday, October 22, 2019

A little mistake.

Yesterday I made a mistake and hit the Publish button, publishing the next Saturday's rant. I removed it today because it is not finished and, Anonymous, I will reply to your always humorous comments at that time.

Today started out foggy but by noon it had all cleared away and now the sun shines brightly. We have a temperature of 20C(68F) so the weather is very nice outside.

I had my usual meeting with  Radek and he brought me up to date with his political viewpoint of politics in Poland. Listening to him only confirms how similar it is to the U.S.

Karen, Joan's daughter, said she received the information I sent her and forwarded it to the State of Ohio to be corrected. I am hoping to get it back within a month so we can make another try to get Joan registered in the Polish Civil Registry. It's hard to believe we've been trying for 1 1/2 years to do that.

Wczoraj popełniłem błąd i nacisnąłem przycisk publikuj, wstawiając post na następną sobotę. Usunąłem go dzisiaj, ponieważ nie jest ukończony i, Anonimie, odpowiem w tym czasie na Twoje zawsze humorystyczne komentarze.

Dzisiejszy dzień zaczął się mgliście, ale do południa wszystko zniknęło i teraz słońce świeci jasno. Mamy temperaturę 20 ° C, więc na zewnątrz jest bardzo ładnie.

Miałem swoje zwykłe spotkanie z Radkiem, który przedstawił mi swój polityczny punkt widzenia na politykę w Polsce. Słuchanie go tylko potwierdza, jak bardzo jest podobnie do USA.

Karen, córka Joan, powiedziała, że otrzymała informacje, które jej wysłałem, i przesłała je do stanu Ohio w celu poprawienia danych. Mam nadzieję na otrzymanie dokumentu w ciągu miesiąca, abyśmy mogli podjąć kolejną próbę zarejestrowania Joan w Urzędzie Stanu Cywilnego. Trudno uwierzyć, że próbujemy to zrobić przez półtora roku.

No comments:

Post a Comment