Monday, August 07, 2023

Good news

 I was too exhausted to write on Sunday and fell asleep on Monday.

There is some better news from Ukraine according to Reuters news. "In his nightly video address on Sunday, Zelenskiy said advanced air defense systems, including the U.S.-built Patriot and Germany's IRIS-T, were proving "highly effective" and had "already yielded significant results."

Zelenskiy said Ukraine had shot down a significant part of Russia's attacks over the past week, which included 65 missiles of various kinds and 178 assault drones, including 87 Shaheds".

The steady rain of the last week has subsided and a little sun was shining. I had another dentist appointment and I used part of route #92 to get there. I've never seen so many trucks on the road.  It caused a little delay but we departed early so we were not late.

The new bridge in Owinska is a big success in drawing local tourists. In the first few days since the opening, 10,000 people have gone to see it.

Byłem zbyt wyczerpany, by pisać w niedzielę i zasnąłem w poniedziałek.

Jak donosi Reuters, z Ukrainy napływają lepsze wieści. "W swoim nocnym przemówieniu wideo w niedzielę Zełenski powiedział, że zaawansowane systemy obrony powietrznej, w tym amerykański Patriot i niemiecki IRIS-T, okazały się "wysoce skuteczne" i "już przyniosły znaczące rezultaty".

Zełenski powiedział, że Ukraina zestrzeliła znaczną część rosyjskich ataków w ciągu ostatniego tygodnia, w tym 65 różnego rodzaju pocisków rakietowych i 178 dronów szturmowych, w tym 87 Shahedów".

Padający od tygodnia deszcz ustąpił i pojawiło się trochę słońca. Miałem kolejną wizytę u dentysty i skorzystałem z części trasy #92, aby się tam dostać. Nigdy nie widziałem tylu ciężarówek na drodze.  Spowodowało to małe opóźnienie, ale wyjechaliśmy wcześnie, więc nie spóźniliśmy się.

Nowy most w Owińskach jest dużym sukcesem w przyciąganiu lokalnych turystów. W ciągu pierwszych kilku dni od otwarcia odwiedziło go 10 000 osób.

Byłem zbyt wyczerpany, aby pisać w niedzielę i zasnąłem w poniedziałek.

Jak donosi Reuters, z Ukrainy napływają lepsze wiadomości. "W swoim niedzielnym nocnym wystąpieniu na wizji  Zełenski powiedział, że zaawansowane systemy obrony powietrznej, w tym zbudowany w USA Patriot i niemiecki IRIS-T, okazały się "wysoce skuteczne" i "już przyniosły znaczące rezultaty".

Zełenski powiedział, że Ukraina  zastopowała znaczną część rosyjskich ataków w ciągu ostatniego tygodnia i zestrzeliła 65 różnego rodzaju pocisków rakietowych i 178 dronów szturmowych, w tym 87 Shahedów".

Padający od tygodnia deszcz ustąpił i pojawiło się trochę słońca. Miałem kolejną wizytę u dentysty i skorzystałem z części trasy nr 92, aby się dostac na miejsce. Nigdy nie widziałem tylu ciężarówek na drodze.  Spowodowało to małe opóźnienie, ale wyjechaliśmy wcześnie, więc nie spóźniliśmy się.

Nowy most w Owińskach jest dużym sukcesem w przyciąganiu lokalnych turystów. W ciągu pierwszych kilku dni od otwarcia odwiedziło go 10 000 osób.

No comments:

Post a Comment