Saturday, August 05, 2023

Little sleep

 I slept very little last night, 2 1/2 hours, and finally got out of bed at 6:00 AM. It just wasn't a good night for my dear wife.

She was awake at 11:00 and I made a muesli breakfast for us. I wanted to go to Auchan today to see if they had dates or raisins in a 1 kg bag. I  use those when I make smoothies. They had the raisins but not the dates.

That was the extent of our activity for the day.

Ostatniej nocy spałem bardzo krótko, 2,5 godziny, i w końcu wstałem z łóżka o 6:00 rano. To nie była dobra noc dla mojej drogiej żony.

Obudziła się o 11:00 i przygotowałem dla nas śniadanie z musli. Chciałem dziś pojechać do Auchan, aby sprawdzić, czy mają daktyle lub rodzynki w 1 kg torbie. Używam ich, gdy robię koktajle. Mieli rodzynki, ale nie mieli daktyli.

To był zakres naszej aktywności na ten dzień.

No comments:

Post a Comment