Friday, January 12, 2024

UPS-AGAIN

It started at 11:30(23:30). UPS notified me that I was missing a Pro-Forma invoice in my application. There was no mention of it before I paid for the service and pickup. It might delay the pickup.

I went to their website to find it and could not. The only alternative was to chat with their AI Bot. I explained the problem, it didn't understand it. I reworded it 3 times and still not communicating. It was 24:30(12:30 PM) and no progress. 

Then he gave me another website that showed you how to fill out the form but no form to download. Now it was  01:00.

I wrote, "Talk to a human". After waiting another 15 minutes, the human answered.

I explained the whole thing again and he gave me their website to get the document.. However, when I clicked on it there was only a blank page with the message "Status 400-Missing. So, back to the human. He said I should contact my local UPS for the form.

When I explained my pickup situation, I was on hold while he talked with the supervisor. Now it is 01:30. He came back and gave me the phone number to the main Warsaw UPS office. That's fine but I needed the form BEFORE the pickup man comes. What to do now?

I put the number in Windows search and got all the information about the place. I looked for the form but it was nowhere to be found. I did find another site that did have the form to fill out online but to print it you had to buy a one-year subscription. I passed.

By now it was 02:35 and I was over-tired and frustrated. I shut everything down and went to bed.

This morning, at 8:45, I called Warsaw and explained in English my predicament. The young lady sent me a URL where there was a downloadable Pro-Forma document. I filled it out online, printed 3 copies and now wait for the pickup.

Zacz臋艂o si臋 o 11:30(23:30). UPS poinformowa艂 mnie, 偶e w aplikacji brakuje faktury Pro-Forma. Nie by艂o o tym wzmianki, zanim zap艂aci艂em za us艂ug臋 i odbi贸r. Mo偶e to op贸藕ni膰 odbi贸r.

Wszed艂em na ich stron臋 internetow膮, aby j膮 znale藕膰 i nie mog艂em. Jedyn膮 alternatyw膮 by艂 czat z ich botem AI. Wyja艣ni艂em problem, ale bot go nie zrozumia艂. Powt贸rzy艂em to 3 razy i nadal nie mog艂em si臋 porozumie膰. By艂a 24:30 (12:30 po po艂udniu) i 偶adnego post臋pu. 

Nast臋pnie poda艂 mi inn膮 stron臋 internetow膮, kt贸ra pokazywa艂a, jak wype艂ni膰 formularz, ale nie by艂o formularza do pobrania. Teraz by艂a godzina 01:00.

Napisa艂em: "Porozmawiaj z cz艂owiekiem". Po odczekaniu kolejnych 15 minut cz艂owiek odebra艂.

Ponownie wyja艣ni艂em ca艂膮 spraw臋, a on poda艂 mi ich stron臋 internetow膮, aby uzyska膰 dokument. Jednak kiedy na ni膮 klikn膮艂em, pojawi艂a si臋 tylko pusta strona z komunikatem "Status 400 - Brak". Wr贸ci艂em wi臋c do cz艂owieka. Powiedzia艂, 偶e powinienem skontaktowa膰 si臋 z lokalnym UPS w celu uzyskania formularza.

Kiedy wyja艣ni艂em moj膮 sytuacj臋 z odbiorem, zosta艂em zawieszony, podczas gdy on rozmawia艂 z prze艂o偶onym. Teraz jest 01:30. Wr贸ci艂 i poda艂 mi numer telefonu do g艂贸wnego biura UPS w Warszawie. W porz膮dku, ale potrzebowa艂em formularza PRZED przyjazdem kuriera. Co teraz zrobi膰?

Wpisa艂em numer w wyszukiwark臋 Windows i uzyska艂em wszystkie informacje o tym miejscu. Szuka艂em formularza, ale nigdzie go nie by艂o. Znalaz艂em inn膮 stron臋, kt贸ra mia艂a formularz do wype艂nienia online, ale 偶eby go wydrukowa膰, trzeba by艂o wykupi膰 roczn膮 subskrypcj臋. Zrezygnowa艂em.

By艂a ju偶 02:35, a ja by艂em przem臋czony i sfrustrowany. Wy艂膮czy艂em wszystko i poszed艂em spa膰.

Dzi艣 rano, o 8:45, zadzwoni艂em do Warszawy i wyja艣ni艂em po angielsku moj膮 trudn膮 sytuacj臋. M艂oda kobieta wys艂a艂a mi adres URL, pod kt贸rym znajdowa艂 si臋 dokument Pro-Forma do pobrania. Wype艂ni艂em go online, wydrukowa艂em 3 kopie i czekam na odbi贸r.