It started at 11:30(23:30). UPS notified me that I was missing a Pro-Forma invoice in my application. There was no mention of it before I paid for the service and pickup. It might delay the pickup.
I went to their website to find it and could not. The only alternative was to chat with their AI Bot. I explained the problem, it didn't understand it. I reworded it 3 times and still not communicating. It was 24:30(12:30 PM) and no progress.
Then he gave me another website that showed you how to fill out the form but no form to download. Now it was 01:00.
I wrote, "Talk to a human". After waiting another 15 minutes, the human answered.
I explained the whole thing again and he gave me their website to get the document.. However, when I clicked on it there was only a blank page with the message "Status 400-Missing. So, back to the human. He said I should contact my local UPS for the form.
When I explained my pickup situation, I was on hold while he talked with the supervisor. Now it is 01:30. He came back and gave me the phone number to the main Warsaw UPS office. That's fine but I needed the form BEFORE the pickup man comes. What to do now?
I put the number in Windows search and got all the information about the place. I looked for the form but it was nowhere to be found. I did find another site that did have the form to fill out online but to print it you had to buy a one-year subscription. I passed.
By now it was 02:35 and I was over-tired and frustrated. I shut everything down and went to bed.
This morning, at 8:45, I called Warsaw and explained in English my predicament. The young lady sent me a URL where there was a downloadable Pro-Forma document. I filled it out online, printed 3 copies and now wait for the pickup.
Zaczęło się o 11:30(23:30). UPS poinformował mnie, że w aplikacji brakuje faktury Pro-Forma. Nie było o tym wzmianki, zanim zapłaciłem za usługę i odbiór. Może to opóźnić odbiór.
Wszedłem na ich stronę internetową, aby ją znaleźć i nie mogłem. Jedyną alternatywą był czat z ich botem AI. Wyjaśniłem problem, ale bot go nie zrozumiał. Powtórzyłem to 3 razy i nadal nie mogłem się porozumieć. Była 24:30 (12:30 po południu) i żadnego postępu.
Następnie podał mi inną stronę internetową, która pokazywała, jak wypełnić formularz, ale nie było formularza do pobrania. Teraz była godzina 01:00.
Napisałem: "Porozmawiaj z człowiekiem". Po odczekaniu kolejnych 15 minut człowiek odebrał.
Ponownie wyjaśniłem całą sprawę, a on podał mi ich stronę internetową, aby uzyskać dokument. Jednak kiedy na nią kliknąłem, pojawiła się tylko pusta strona z komunikatem "Status 400 - Brak". Wróciłem więc do człowieka. Powiedział, że powinienem skontaktować się z lokalnym UPS w celu uzyskania formularza.
Kiedy wyjaśniłem moją sytuację z odbiorem, zostałem zawieszony, podczas gdy on rozmawiał z przełożonym. Teraz jest 01:30. Wrócił i podał mi numer telefonu do głównego biura UPS w Warszawie. W porządku, ale potrzebowałem formularza PRZED przyjazdem kuriera. Co teraz zrobić?
No comments:
Post a Comment